Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25531 Zijn Hier Meiden Die Voor Een 2e Kort Na De Eerste Bezig Zijngaan

• Auteur

hallo
    ik ben karin en ik ben 29 jaar en 30 januari bevallen van onze zoon boas.boas is echt een fantastisch kereltje en heel makkelijk.het moederschap en zelfs de gebroken nachten en huiluurtjes vallen me 300 procent mee.ik wou altijd een 2e als de eerste uit de luiers was.maar al een week na de bevalling begon het alweer te kriebelen en had ik zoiets van:2 kleintjes kort op mekaar lijkt me supergezellig.ik heb het een tijdje aangezien en toch maar de pil geslikt,om te kijken of het geen bevlieging was.maar nee,ik wil t echt.ik heb ook wel wat  ervaring vanuit mn werk.(kinderdagverblijf en leidster aan huis met 3 peuters van 2 en een baby).bovendien waren mn vorige zwangerschap en bevalling ook super,ondanks dat ik met 31 weken een week in t ziekenhuis heb gelegen met vroegtijdige weeen.tot die tijd heb ik gewoon lekker alles kunnen doen wat ik altijd deed(paardrijden,werken).ik ben in 3 uurtjes bevallen zonder hechtingen nadien.alleen de borstvoeding is mislukt door ingetrokken tepels en weinig of geen stuwing/melk.maar ik heb toch nog 3 weken gekolfd.beter dan niks.maar goed,binnenkort weer zwanger raken en straks tot over mn oren in de luiers en flesjes zitten zie ik dus helemaal zitten.ik wil eerst nog even een paar kilo afvallen(was er 22 aangekomen en er hangen er nog 10 teveel aan).onder t lijnen wil ik nog een paar keer goed ongesteld worden en foliumzuur slikken.ik heb voor boas een miskraam gehad,dit kun je niet voorkomen,maar ik probeer me gewoon lichamelijk en geestelijk zo goed mogelijk voorbereiden.ik ben nu voor t eerst na mn bevalling weer ongesteld en in juli wil ik er weer voor gaan.boas zal dan minstens 14 maanden zijn als zn brusje komt.zijn er hier nog meer meiden die er zo vlot bij zijn?
    groetjes kari(n)

#2885322 Quote

Hoi Karin,
    Ik vind Boas echt zo'n gave naam, staat op ons lijstje. Ons zoontje is nu bijna 1 jaar en we hebben net besloten er weer voor te gaan. Ook bij mij (en trouwens ook bij mijn man) begon het snel na de bevalling alweer te kriebelen voor een 2e. Heb alleen erg veel last gehad van mijn bekken en daarom durfde ik het nog niet eerder aan. Wel toevallig want ik werk ook op een kdv.
    Groetjes Tara

#2885328 Quote

hoi tara
    wel toevallig ja,dat je ook op een kdv werkt.dus jullie gaan ook weer een spannende tijd tegemoet.hoe heet jullie zoontje?misschien kan die naam op mijn lijstje.ik zit nu al te piekeren  waar we in vredesnaam nog zo'n coole,originele naam vandaan moeten toveren.de meisjesnaam staat nog vast van de vorige keer.
    groetjes karin

#2885381 Quote

Hallo,

Ik heb al een zoontje van net een jaar: Nigel (07-03-2006)
    Weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van de 2e dus veel verschil zal er niet tussen zitten.
    Het is nog heel pril, maar ben ontzettend blij.
    Hoop dat het voor jullie ook snel raak is!.

Groetjes Linda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen