Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25535 Ik Heb Getest En

• Auteur

hallo allemaal,

we hadden gesloten gisteren avond om vanochtend toch maar eens te testen en hij was dus negatief, daarom durfde ik het dus niet en nu ben ik teleurgesteld, maarjah ik ben de 21 ste bij de gynacoloog geweest en toen was er een eisprong dus tel er 2 weken bij dan ben ik toch echt een dag of 5 overtijd, en nu dus nog geen gevoel dat ik ongie word. Kan het zijn dat als ik woensdag naar de gynacoloog moet ik toch zwanger kan zijn…… jeetje klote zoii ik ben echt een beetje verdrietig en onzeker. Is er iemand die ook heel laat pas positieve test heeft gehad?? ( en dat ik ook gewoon zwanger kan zijn nuik ben tenslotte nog steedsniet ongie)
    en ha hoeveel tijd was het? Ik ben wel blij dat ik woensdag een afspraak heb staan misschien dat ze wel bloedprikken en dat het HCG gehalte nog niet hoog genoeg is.

pffff…. ik vind het allemaal wel heel vervelend

liefs kim

#2885382 Quote

Hoi kim

Vind het erg sneu voor je vooral dat je al 5 dagen overtijd bent. Ik ken dat dan was ik 5 a 6 dagen overtijd en dan deed ik een zwangerschapstest en die was negatief. Misschien heeft de test wel niet goed gewerkt en blijk je toch zwanger te zijn.   Ik heb dit wel 3 keer meegemaakt. Meestal werd ik precies die dag daarop ook nog ongesteld. En dan dag je van waarom niet eerder dan hoefde ik ook geen test te doen. Maar ja je lichaam (hormonen) doen rare dingen met je. Ik wens je veel succes

Groet Sharine

#2885388 Quote

Hoi kim,
    wat sharine zegt dat had ik de laatste keer ook.
    ik was vier dagen overtijd en was er stellig van overtuigd dat ik zwanger was.
    is geen ontpillen want ben al acht maanden bezig.
    ik deed zaterdags de test en die was negatief.
    zondags werd ik ongesteld.
    ik dacht ook bij mezelf waarom geen dag eerder.
    je lichaam kan zo raar doen.
    ik hoop voor jou dat je hcg gehalte gewoon laag is en dat ze het met een bloedtest wel kunnen zien.
    maar je moet ook in je achterhoofd houden dat het anders kan zijn.
    anders ben je zo teleurgesteld net als ik de laatste keer.
    gr liselotte

#2885395 Quote

Hoi Lieve Kim,

Ik had afgelopen woensdag ook ongi moeten worden en werd het eergister. Ik heb vaker getest ipv een keer. Wat klote he? Eerst dacht ik nog dat het innestelbloed kon zijn maar vanmorgen was het echt zo heftig.

Dan gaan we maar weer voor de volgende ronde….

Sterkte.

Gr.

#2885409 Quote

Hoi Kim,
    Verdorrie wat balen is dat joh!! Tja het kan natuurlijk 2 kanten op. Mischien ben je inderdaad toch niet zwanger of je bent wel zwanger maar de test geeft het nog niet aan. Ik heb de afgelopen tijd wel meer verhalen gelezen van mensen die pas na 2 (of meer) weken positief konden testen. Ik hoop dat je bij de gyn toch goed bericht krijgt. Maar wel lastig en irritant dat je tot die tijd in onzekerheid zit meid!!!
    Groetjes Tara

#2885418 Quote

hee meiden!!

bedankt voor jullie reacties hoor, nou ik ben wel heel blij dat ik het heb gedaan, dan kan ik misschien wel weer beter slapen enzow, het kan idd 2 kanten op of word later ongesteld wat ik raar vind want de gynacoloog heeft vastgesteld dat er een eisprong was bijna 3 weken geleden of ik ben wel zwanger. Maarjah ik ben blij dat ik woensdag toch naar de gynacoloog moet en dan zal er vast bloed geprikt worden en eventueel en echo en dan zien we het wel weer!! maar ben nu in ieder geval wel veel rustigger…

liefs kim

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885448 Quote

nou laten we maar geweoon positief blijven meid! En dan zie je misschien wel een mooie echo van de week bij de gyn!!! Heeeeel veeeel succes!!

Liefs Anne!

#2885563 Quote

Allereerst heel veel succes morgen.
    Mijn test gaf een heeeeeeeel licht streepje, en ik wist ook niet wat ik ervan moest denken, nadien las ik dat die test vaker na 10minuten een licht steepje gaf….

In het ziekenhuis hebben ze in het lab mijn Hcg hormoon gemeten en wat denk je?

Harstikke Positief, heel duidelijk zei ze en ik  ben overduidelijk zwanger.

Bij mijn vorige zwangerschap teste ik, toen ik bijna 2 weken overtijd was, toen was ie vet positief, ze denken in het ziekenhuis dat mijn lichaam niet makkelijk het hcg hormoon afgeeft.

Dus wie weet meid!!!! ik duim voor jullie.

Liefs Randy
    mama van ninthe* en 5 weken en 3 dagen zwanger

#2885569 Quote

kim ik wil je heel erg veel succes wensen voor morgen zal voor je duimen.

gr.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen