Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25536 Hebben Jullie Het Antwoord

• Auteur

hey meiden..

ik heb jullie advies nodig…ik had 3 april mijn nod,maar tot dusver nog geen..
    wel vanaf afgelopen vrijdag beetje bruinverlies,ook een beetje ongikrampen.nu heeft de dokter op mijn nod een test gedaan omdat ik hele erge buikkrampen had en alles dar in de buurt zeer deed.maar die was nega.Nu zei de dokter dat ik het in het weekend maar weer moest proberen..nu komt het deel waar ik jullie hulp bij nodig heb…

zondagochtend vroeg heb ik getest,ik dacht nega,maar ik heb ook niet in echt superlicht gekeken..(gewoon in de slaapkamer met de gordijnen dicht)ik dacht geen streepje te zien..
    ik had wel een nega test verwacht omdat we net waren begonnen..dus die dag zijn we een paar uur in de tuin gaan werken.en toen liep ik naar boven en de test lag daar nog,met een heel vaag streepje in het venster..
    ik denk dat het gewoon niet betrouwbaar is na zoveel uur,(staat ook in de beschrijving)maar mijn vriend denkt dat het echt posi is..ik heb al gezegd dat ie er niet van uitmoest gaan omdat je dan nog harder teleurgesteld zou zijn..
    heb nu ook geen test meer in huis,en er zijn vast geen winkels open vandaag..

wat denken jullie??
    sorry voor het lange verhaal hoor…….

liefs kimberley..

#2885394 Quote

Hoi ik heb zondagochtend positief getest, is voor mij 2e kindje. Heb al een zoon van net 1.
    Ik kan nu nog op mijn test van de 1e keer dat ik zwanger was een streepje aflezen.
    Misschien dat die streep toch echt iets betekent.
    Als ik jou was zou ik morgen een test halen en het nog eens doen, alleen het wachten……..
    Hoop voor je dat het raak is. Succes!

Groetjes Linda

#2885396 Quote

hey linda,
    bedankt voor je snelle reactie..ik ben echt benieuwd en het wachten duurt dan een eeuwigheid..
    zal er vandaag geen apotheken openzijn??
    woon vlak bij een ziekenhuis en daar zit een apotheek naast??
    word nu wel heel erg nieuwsgierig..

kus kimberley..

#2885411 Quote

Hoi Kimberly,
    Ik denk dat je beter tot morgen kunt wachten met testen want het beste is met ochtenurine.
    En als je bij je vorige test al bijna niets zag dan heb je waarschijnlijk heel weinig hcg in je lichaam en kun je heb beste smorgensvroeg testen.
    Gr liselotte

#2885449 Quote

Hee,

Ik had hetzelfde en ben nu wel zwanger, op vrijdag was mijn test echt negatief, dus maar in de prullenbak gegooid.. Deed ik zondag weer een test en toen zag ik een heel licht vaag streepje. Toen ik de zondagtest weggooide zag ik de vrijdagtest weer in de prullenbak liggen en daar stond mooi wel een tweede streep op! Uiteindelijk heb ik toen 's maandags maar weer een test gedaan en die was vrij snel positief! Ik dacht ook van die vrijdagtest, dat telt echt niet mee.. maar ja uiteindelijk nu wel 6 weken zwanger!
    Dus wie weet, ik zou ook nog ff een dag of twee wachten en dan nog eens testen, misschien heb je dan meer duidelijkheid! Succes!

Anne!

#2885453 Quote

jij geeft mij echt weer hoop..ben zo zenuwachtig..zal ik morgen weer gaan testen…
    van mijn vriend mag ik pas weer zondag testen..maar dat kan ik echt niet volhouden..ik wil gewoon zekerheid..
    wat zouden jullie doen??

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885546 Quote

hey meiden,nou ik heb vanochtend een test gedaan en negatief,en wat denk je,een half uur later ongie geworden…mijn cyclus is nu 35 dagen..hoe moet ik nu mijn eisprong berekenen?vanaf vandaag of als mijn ongie is afgelopen?
    ik wil nog niet met ovulatietesten beginnen,want dit is nog maar mijn eerste ronde geweest..

nou ik hoop op jullie antwoorden…
    liefs kimberley..

#2885551 Quote

je cyclus begint vanaf de dag dat je ongi wordt, daar van uit ga je rekenen meestal is de eisprong 2 weken er na het beste kan je bij de drogisterij een ovulatie test halen, en je temperatuur meten., ik doe dit zelf niet, want  ben pas  begonnen en wil gewoon  proef op de som nemen alsik het goed uit leg, in iedergeval gewoon  de natuur zijn werk doen , als het te lang duurt ga ik met ovutest beginnnen  en temp meten, ik hoop dat je hier wat aan hebt

greetz en s6 suzette  

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen