Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25538 Een Teken

• Auteur

Hallo allemaal,

Allereerst alle zwangeren van harte gefeliciteerd ik zag dat dat er de afgelopen paar dagen wel weer een paar waren.

Wij zitten inmiddels alweer in ronde 13 voor ons 2e kindje.
    Ik ben nu 4 dagen overtijd en ik ga morgen mits de duivels weg blijven toch maar eens even een test ophalen.
    Een goede vriend van ons zei zaterdagavond al jij bent zwanger en hij ziet dat meestal gelijk aan iemand.
    Nu had ik vannacht ook nog eens gedroomd dat ik met een possitieve test in handen stond en dat heb ik al die maanden nog niet gehad. Ik droom wel geregeld over hoe het zou zijn een 2e kindje maar een possitieve test in handen is in de dromen nog nooit eeerder voor gekomen.
    Zou dit nu dan een teken zijn? Zou het ons dan nu eindelijk gegund zijn?
    Ik hoop het zo alhoewel de timing niet zo perfect zou zijn
    Mijn laatste menstruatie was op 8 maart en dat was bij onze eerste ook zo, toeval of het lot?
    Zo moest het heel even kwijt ik heb het gevoel dat mijn hoofd vol zit van hormonen mijn man kon vanmorgen niets goed doen in mijn ogen.
    NOu ja nog even afwachten ik hoop dat ik hier een van de komende dagen een possitief berichtje kan plaatsen.

Liefs Saskia

#2885408 Quote

Hallo!
    Ja, dat is ook toevallig dat je bij de vorige keer ook 8 maart je menstruatie had!
    SUCCES MORGEN!! We horen het wel?
    Groetjes sjnoebel

#2885410 Quote

Hoi Saskia,
    ik hoop voor je dat het raak is meid.
    Wat bedoel je dat de timing niet zo uitkomt?
    Omdat je eerste dan jarig  is zeker?
    Zou wel speciaal zijn.
    Hoe oud is je eerste?
    Wij zijn nu acht maanden voor de tweede bezig.
    Bij mijn eerste was het gelijk raak dus dit valt echt tegen.
    Soms denk ik wel eens dat er nooit een tweede komt.
    Ik weet dat er een jaar voor staat maar mijn gevoel zegt dat er iets niet goed is.
    Ik hoop dat deze keer mijn gevoel niet klopt natuurlijk.
    Hoor morgen wel of je zwanger bent meid.
    ik zal voor je duimen.
    gr liselotte

#2885413 Quote

Bedankt voor jullie reacties,

Tja die timing mijn man is 9 dec jarig onze zoon (2 jaar) 16 dec een hele goede vriend van ons 11 dec mijn stiefzusje 17 dec en dat sinterklaas kerst een enzo nog natuurlijk het is gewwon al een hele drukke maand maar een tweede hummel zou dan rond 2   13 dec ook heel erg welkom zijn hoor. En aangezien dit voor ons al de 13e ronde was hadden wij zoiets van we klussen wel gewoon door want niet geschoten is altijd mis en als dit onze maand moet zijn dan is het gewoon zo.
    Maar het blijft super spannend hoor.

Liefs saskia

#2885414 Quote

Hey sas,

Wat ontzettend spannend moet dat zijn! Zou het nu dan eindelijk zover zijn? Ik hoop het echt voor je… heel heel heeeeeeel veel succes met je test morgen!! En nu maar hopen dat de rode duivels deze dag nog weg mogen blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs.. het buurmeisje

#2885457 Quote

Oh buur hier is nog steeds niets te bekennen hoor.
    Mergen maar eens een test ophalen, maar ik durf helemaal niet te testen haha.

Liefs Saskia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen