Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25539 Vandaag Dag 28

• Auteur

Vandaag is dag 28 en aan mn cervixslijm te zien zou dit ook zo ongeveer mn NOD moeten zijn.
    Nog niets te merken/zien of wat dan ook.

Blijf hoop houden 😉

Gr. mamaloe

#2885416 Quote

he mamalou

Wat bedoel je met mijn cervixslijm te zien. Misschien wel een hele rare vraag. Bedoel je daarmee de afscheiding die je meer krijgt rond de ongesteldheidsdag of een teken van zwanger zijn.

Groet Sharine

#2885419 Quote

Dat is het slijm wat je zo rond je eisprong hebt. Dit is rekbaar, helder en dit heb je rond je vruchtbare periode.
    Tel er 14 dagen bij op en je hebt ongeveer je nod te pakken.

#2885420 Quote

he mamalou

Kan mij niet herrinderen dat ik dat ooit heb gehad. Misschien niet zo opgelet. Maar goed dat ik het weet.  

Groet sharine

#2885468 Quote

Nog geen duiveltje te zien! Hoop dat dat zo blijft!!!

xxx mamaloe

#2885471 Quote

Ik zal voor je duimen dat ze lekker wegblijven
    Suc6 ermee!
    Al een idee wanneer je wil gaan testen???

Groetjesss,
    Ashley.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885484 Quote

Goedemorgen!

Dag 29 en nog niets te zien op dit moment vd dag.
    Wil nog even een paar dagen aankijken en dan miss. ff testen mocht er dan nog steeds niets loos zijn.
    Heb geen test in huis dus ik stel het ophalen nog even uit.
    Ben we zo moe als een koe en kan mn bed NIET uitkomen 's morgens.
    Heb het er erg zwaar mee hihi.
    Ook heb ik nog steeds het idee dat mn borsten anders dan anders zijn maar ja, kan natuurlijk wel weer eens schijn zijn ;-).
    Maar toen ik gisteren opstond had ik mega dikke aders over mn borsten lopen   (had waarsch. op mn zij gelegen…)

Nou goed, ik ga maar eens id benen, kids naar school en dan genieten van het mooie weer (en de wasgoed :S)

Groetjes mamaloe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen