Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25541 Zou Het Kunnen

• Auteur

vandaag zou ik mijn nod moeten hebben maar tot nu toe niets. vrijdag en zaterdag was ik super sjaggie en zaterdag en zondagavond had ik een beetje bruine afscheiding en voelde ik me s'avonds en beetje misselijk, zo dit de innesteling kunnen zijn geweest. ik had afgelopen maandag denk ik mijn ei want volgens mij is mijn ei veel later in mijn cyclus als normaal. ook heb ik geen hoofdpijn wat ik normaal  heel erg heb als ik ongesteld moet worden.  nu ben  ik erg benieuwd of ik zwanger ben, ik heb  met mijn vriend afgesproken om vanavond een test te doen. ik kan niet wachten.

ik weet dat het eigenlijk verstandiger is om nog een paar dagen te wachten maar ik ben zo  nieuwsgierig en mijn vroend ook die vroeg vanmorgen al meteen of ik ongesteld was geworden, leuk om te zien dat hij er ook zo mee bezig is.    
    nou nog even wachten dus

groetjes vickse

#2885421 Quote

Hoi Vickske,

Als je afgelopen maandag je eisprong hebt gehad, dan kan vandaag niet je NOD zijn..Die komt altijd 14 dagen na je eisprong.. Het kan wel zijn dat je eisprong later is geweest maar dan is je NOD ook later…
    Als je niet zeker weet of afgelopen maandag je eisprong was en vandaag je NOD is kun je natuurlijk wel ff testen..
    Ik heb bij deze zwangerschap ook getest op mijn NOD en die was gelijk positief, weliswaar erg vaag maar toch…
    Groetjes

#2885423 Quote

Hoi

Je hoeft toch niet precies op de 14 dag je   eisprong te hebben dat kan toch ook eerder of later. Ik heb volgens mij afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad en ik zou als het goed is volgende week maandag ONG moeten worden.  

Groet sharine

#2885424 Quote

Hoi

Sorry ik heb het helemaal verkeerd ik moet pas over 2 weken ONG worden.

Groet Sharine

#2885435 Quote

hoi

meestal is je eisprong inderdaad 14 dagen voor je nod maar ik weet van verhalen dat dat niet altijd zo hoeft   te zijn en volgens mij is dat bij mij ook niet zo. ik wacht nog even af en dan ga ik testen. hopelijk net als jij positief, gefeliciteerd.

groetjes vickske

#2885438 Quote

net getest helaas was negatief. balen maar ik ben ook nog niet ong dus wie weet, er is nog een kansje. wat duurt dat wachten toch telkens lang en die onzekerheid, om gek van te worden.

groetjes vickske

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885443 Quote

Hoi vickske,
    dat was niet echt verstandig dat je op je nod s'avonds test.
    het is het beste met ochtendurine en vooral in zo'n vroeg stadium.
    je had beter morgenochtend kunnen testen.
    Gr liselotte

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen