Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25544 Voor Euhm

• Auteur

Hallo Anne,

Je hebt het misschien wel gelezen ik ben nog niet onie en de test is nog negateif maar als ik tel vanaf vrijdag ben ik pas 3 dagen overtijd dus als we daar vanuit gaan, kan het dan ook zijn dat er woensdag als ik weer naar degynacoloog moet wel uit komt dat ik zwanger ben!!..??? Het kan toch zijn dat de HCG waarde nog te laag is of niet?, ik heb echt niet het gevoel dat ik ongie word hoor.
    Hoe lang duurde het bij jouw voor je positief teste??

liefs kim

#2885444 Quote

Hee Kim!

Ik hoop voor je dat het zo is hoor!! Het kan best zijn dat je wat later positief test hoor, drie dagen over tijd is nog niet zo veel dus.. Je had ook een onregelmatige cyclus toch, dus dan kan het wel zo zijn dat je je nod niet helemaal goed hebt..

Ik dacht nod op zondag te hebben en heb toen ook getest, toen was ie heeeel licht, ik vertrouwde het eigenlijk nog niet echt.. maar de maandag zag je wel duidelijk een streep, donderdags helemaal en toen had ik ook gelijk een echo waarop de gyn zei dat ik echt zwanger was.. 🙂 Maar ik mijn eerste test was dus ook echt heel vaag!!

Spannend joh! Ben benieuwd hoor of het gelukt is allemaal..! Ik duim voor je!!
    Liefs Anne!

#2885445 Quote

Enne, ik heb weleens gelezen dat je HcG waarde pas na 6/7 dagen behoorlijk omhoog gaat! Dus je hebt nog ff.. pffff.. wachten…. sterkte!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen