Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25545 400 Of 800 Mcg Foliumzuur Per Dag

• Auteur

Hallo hallo,

Ik had een vraagje… Ik was net aan het surfen naar info over voorbereidingen op de zwangerschap en kwam op een site terecht die melde dat je 800 mcg Foliumzuur per dag moet slikken. Klopt dit? De dosering op het flesje is namelijk 400 mcg…

Alvast bedankt!!!

Groetjes,

Sara

#2885455 Quote

Hoi Sara,

Ik heb 400 mg…

Ik hoor van alle kanten dat dat voldoende is. Maar wat je te veel in neemt plas je weer uit, maar of dat slecht is dat weet ik niet… hopenlijk zijn er vrouwen op dit forum die jou daar wat beter over kunnen informeren… maar ik gebruik in ieder geval 400mg, in de vorm van een vitaminetablet, maar daar zit ook ijzer in, en krijg ik verstopping van! Dus daar stop ik maar mee… nou succes!

Groetjes José

#2885472 Quote

hoi sara,

ik slik zelf 400 maar heb ook van meiden gehoord die 500 slikken.
    800 heb ik zelf nog nooit gehoord.
    volgens mij is 400 gewoon voldoende.

groetjes kwinty.

#2885528 Quote

hoi,

ik gebruik gewoon 400 mg. Ik heb ook speciale mama zwangerschapspillen voor voor je zwangerschap, tijdens en na. Ik ga er van uit dat die de juiste hoeveelheid hebben toch

groetjes
    kitty

#2885805 Quote

hallo dames,

bedankt voor jullie reacties. had er zelf ook nog nooit van gehoord. dus ik blijf ook gewoon 400 slikken.

gr. Sara

#2885806 Quote

hoi! op mijn potje staat ook 400. en moet er daar 1 van per dag staat erop.
    groet!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen