Hallo allemaal,
Nog een weekje, en dan zullen we zien of het gelukt is deze maand ja of nee. Ik ga er vanuit dat het niet is gelukt, en anders zou het wel heel toevallig zijn. En als ik ongi word, gaan we gewoon de 2e rond in… ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog maar weinig kwaaltjes heb. Wel heb ik last van obstipatie sinds een paar dagen, en steekjes helemaal onder in mijn buik, dat uitstraald naar mijn liesen. Dan weer links onderin en dan weer rechts onderin. Verder zijn m' n tepels ook wat gevoelig, maar niet zo van, ooo wat doen ze vreselijk pijn. Ik ben ook niet misselijk, heb geen hoofdpijn, maar werd vanmiddag wel in een keer heel warm, soort opvlieger idee! Helemaal een rooie kop! En ik denk aldoor dat ik vanalles voel in mijn buik, een klein rond balletje helemaal onder in mijn buik, maar volgens de buurvrouw is een evt. groter wordende baarmoede niet voelbaar in het begin, maar ik las dat iemand op deze site het had over een soort van tennisbal in de buik (dat idee had ze) en toen bleek ze zwanger te zijn. Ik heb gekeken op babykrabbel.nl om zo' n banner van je cycles te kopieren, ik hoop dat het gelukt is, ik vind dat wel grappig! Nou dames schrijf allemaal maar ff op wanneer je je NOD verwacht!
Groetjes José