Dag dames,
Ik had al eerder een berichtje gezet dat ik steeds zo'n lage temperatuur bleef houden. Nu is dan vandaag eindelijk een temperatuurstijging geweest. Maar inmiddels is het al dag 24. Mijn cyclus duurt gemiddeld 31 dagen. Soms is het 28 en een keer was het 32 dagen, maar voor de rest steeds netjes 31.
Als ik alle verhalen lees over eisprong en temperaturen, dan zou de temperatuur de dag na de eisprong omhoog gaan, en heb ik dus gisteren een eisprong gehad. Mijn nod is echter over 8 dagen. Ik zou dan dus mijn nod 9 dagen na de eisprong hebben. En ik lees dat het áltijd 14 dagen na de eisprong is.
Hebben meer mensen een late eisprong, en een kortere tijd tussen eisprong en nod dan 14 dagen?
En dan nog iets. Ik heb ook mijn cervixslijm bijgehouden, en of ik kramp had rond de verwachte eisprongdatum. Als ik daarvan uit ga, heb ik op dag 18 of 19 mijn eisprong gehad (dit heb ik volgens mij gevoeld) en klopt dat dus met mijn cyclus van 31 of 32 dagen. Dan is mijn nod namelijk wel 14 dagen na de eisprong. Maar waarom is mijn temperatuurstijging dan zo laat???
Weet iemand raad? Alvast bedankt,
groetjes, GS