Hoi allemaal,
Bij toeval ben ik deze forum tegen gekomen omdat ik weer eens op het net aan het zoeken was naar manieren om zwanger te raken.. Afgelopen maand zijn mijn vriend en ik al een jaar aan het proberen…
We zijn na een half jaar al naar de huisarts geweest en hebben zijn sperma al laten testen.. Daar was gelukkig niks mis mee aan de andere kant het ligt dus wel aan mij athans dat denk ik..
Ik ben ook al een half jaar aan het temperaturen maar daar is niet zoveel aan te zien ik werk onregelmatig tussen 1 uur smiddags en half vier snacht.. Ik sta bijna nooit dezelfde tijd op en dat is toch wel een must om zo je cyclus bij te houden..
Volgende week gaan we weer naar de huisarts.. Ik hoop dat ze dan kunnen gaan uitzoeken waarom het niet lukt.. Ik kan ondertussen wel tegen de teluerstelling elke maand.. Ik voel het wel aan komen als ik ongesteld moet worden alleen mijn vriend is elke keer zo down als het weer niet gelukt is.. Ik heb af en toe echt medelijden met hem.. Hij wil zo graag vader worden en als ik hem met de kleintjes van mijn zus zie is hij geweldig.. Zijn zus is afgelopen november bevallen van een dochtertje en hij is niet weg te slaan bij haar luiers verschonen voedingen de hele mikmak..
Nou goed we moeten maar weer afwachten wat de huisarts zegt.. Ondertussen is het alweer half zeven en heb ik een slapeloze nacht hierover.. Ik kan er ook met niemand voor de rest over praten.. Ik hoop dat ik hier wat steun kan vinden en misschien een beetje hoop en geluk uit jullie bij wie het wel lukt kan halen…