Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25551 Iets Heel Anders Tips Voor Een Leuke Manier Om T Aan Je Ouders Te Vertellen

• Auteur

Hallo meiden,

Wij zitten nu al in ronde 17, en ongeveer 3 maanden in de mm.
    we zijn bezig voor ons eerste kindje.
    Iedere maand is het weer erg spannend, en iedere maand richting mijn NOD , ben ik aan het bedenken op wat voor een leuke manier ik het aan mijn ouders zou kunnen vertellen.
    tot nu toe is het niet gelukt, dus valt er helaas ook niet veel te vertellen.
    maar op deze manier met iets leuks bezig te zijn, ben ik misschien wat meer ontspannen. voor degene die al een kindje hebben, hoe hebben jullie het verteld?
    en voor degene die nog wachten op het eerste wondertje, hoe zijn jullie van plan het te gaan vertellen?
    ik hoop op leuke tips, dat ik samen met mijn schatje een plannetje kan beramen!

bedankt allemaal,

liefs Saarj

#2885487 Quote

Hoi Saarj,
    Bij onze eerste dochtertje hebben we spenen gekocht met I love my grandma, en My grandpa is het best, en dat als kadootje gegeven.We zijn nu bezig voor ons 2e wondertje en hebben we een tshirtje gekocht met een leuke tekst die ons dochtertje dan aan kan als het zover is, en dan zeggen we niets totdat iemand leest wat er op staat.Die t shirts heb je ook voor ouders, dus in grote maten, echt erg leuk.Hoop dat je er iets aan hebt en hoop dat het snel zover is voor jullie, veel geluk!!!!!
    Gr Kattenkopje

#2885522 Quote

Hoi!

wat mij leuk lijkt:

ik heb nog een sieradendoosje waar een armband in zat. Ik hoop daar gauw een positieve test in te mogen doen en dan te zeggen: kijk eens wat een mooie armband ik van Brent (mijn vriend) heb gekregen!… en dan dat ze die test zien!

Lijkt met super en kan me daar al helemaal op verheugen!

Imme xx

#2885534 Quote

Ik was van plan om babysokjes te kopen en dan uit eten te gaan met de ouders en de schoonouders, en ze dan allemaal een kadootje te geven. Als ze het dan opendeden zouden ze beseffen dat we zwanger zijn. Spijtig genoeg komen mijn ouders me maar 1 maal per jaar opzoeken hier in Griekenland, en dat is in juni, en nu ik net een miskraam heb gehad denk ik dat die kans er dit jaar niet meer inzit. Dus alle ideetjes zijn welkom. Dat van die t-shirts vind ik al ontzettend leuk
    knuffels sita

#2885536 Quote

Hoi Meiden,

Bij onze dochter hadden we een termijn echo gehad met 10 weken. Deze hebben we toen ingelijst en als kado gegeven. M'n moeder moest even goed kijken voordat ze door had wat het was. Was erg grappig!

x
    Dile

#2885567 Quote

Ik ben nu zwanger van onze 2e.
    Wist ook niet precies hoe ik het zou vertellen. Maar ben eruit.

We gaan met de familie naar een vakantiepark en als we gegeten hebben en het is tijd voor toetje leg ik een kaart op ieder z ´n bord (gemaakt op hallmark.nl, met foto van mijn zoontje met feesthoedje op) met de tekst:
    Ook al ben ik nog klein… Aan het eind van het jaar zal ik GROTE BROER zijn!!

Daarna met z'n alle de dvd van de echo bekijken

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885570 Quote

Toevallig hebben wij het afgelopen weekend aan mijn schoonouders verteld…

ik had een doosje roze muisjes en een doosje blauwe muisjes
    op de ene heb ik een briefje geplakt met "wordt het deze?"
    en op de andere een briefje met "of wordt het deze?"

die heb ik appart ingepakt en ze allebei 1 pakje gegeven en tegelijk uit laten paken,
    het kwartje viel direct!!!!

Liefs Randy
    mama van Ninthe* ebn 5 weken en 3 dagen zwanger

#2885571 Quote

leuke ideeen allemaal zeg, ik had er ook 1 maar dat ging helaas niet door want ben nog niet zwanger, maar misschien voor degen die het misschien wel mee maken, me pa moest wedstrijd bowlen, ( hoef niet persee met bowlen te zijn hoor), toen zou ik een tshirt maken met HUP OPA HUP LAAT JE KLEIN KIND NIET IN ZIJN HEMPJE STAAN,

misschien een idee

xxx suzette

#2885613 Quote

Hoi Saar

Ik was laatst bij een vlaaierij en daar hadden ze ook allerlei zakjes met taartversiering hangen. Daar hing ook een zakje bij met een babypoppetje en een speentje en nog wat van dat spul om een taart mee te versieren.
    Dus ik zit al te fantaseren… als het bij ons mag lukken nodig ik mijn ouders uit voor het eten en probeer ik de hele maaltijd op m'n tong te bijten. Bij het toetje haal ik dan die taart tevoorschijn!! Oh wat zou dat super zijn om mee te maken.. hoop echt dat het er binnenkort van komt!

Liefs, 10e

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen