Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25553 En Ja Hoor Dag 33 En Toch Nog Rode Duivels Gearriveerd

• Auteur

Ja hoor heb ik weer hadden we zo'n goede hoop dat het wel raak zou zijn, maar ook deze maand dus niet.
    Ik varieer met mijn cycles van 28 dagen tot 32 dagen.
    Vandaag was dus dag 33 dus vanmorgen naar de kruidvat een test opgehaald, kom ik net thuis en ga naar het toilet en ja hoor jullie raden het al. Ja de duivels toch weer gearriveerd. Wij waren al stiekem begonnen met dag dromen maar ja helaas droom weer in duigen.
    Nou ja een december kindje was ook niet onze eerste optie haha dus we gaan op naar ronde 14 en een januarie kindje.

Liefs Saskia

#2885495 Quote

Hallo Sassie, ik heb gisterochtend ook een test gedaan, negatief…dacht dat ik een cyclus van 28 dagen had en gister was de 30 e dag. En ja hoor gisteravond kwamen de rode duivels langs.
    Ik ga ook mee naar de volgende ronde, januari 2008 babytje…
    Groetjes!

#2885496 Quote

hoi

he wat balen voor jullie zeg,maar je moet positief blijven en denken dat het toch nog wel gebeurrt hoor,zal voor jullie duimen en hopen dat het volgende keer wel raak is.succes en probeer er niet te veel mee bezig te zijn,ondanks dat je misschien al zo lang bezig bent.gr wendy

#2885497 Quote

hoi sassie,
    BALEN!!!maar komt goed,ik ga ook voor januari 2008,ben ook het geworden en nog 4dagen eerder als verwachtheb al heel de week veel bruine afscheiding en 1dag was het maar rood,het zal wel helemaal ontregeld zijn denk of zo.
    hoe lang ben jij al gestopt??

groetjes mirella

#2885498 Quote

ok,las net dat dit de 13e ronde was.
    weer balen maar idd wat mijn voorganger al zei positief blijven denken.
    ik ga deze maand voor ons allen duimen,dat we allemaal mogen zwanger raken
    dan wordt het een drukke maand in 2008

#2885499 Quote

Dames bedankt voor de lieve reacties,

Ja inmiddels ronde 13 achter de rug.
    Maar het is ons 2 hummeltje waarvoor wij aan het klussen zijn, dus ik ben heel blij dat ik een gezonde knul van ruim 2 rond heb lopen.
    Het klinkt heel stom maar ik wordt steeds nuchterder in het maken van een tweede hummel ik zie wel wanneer het komt toch?
    Wij gaan vol goede moed door naar ronde 14.
    Ik zal ook voor iedereen gaan duimen haha, mischien brengt het geluk.

Liefs Saskia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885502 Quote

Hoi Sassie…

He bah… wat rot nu weer… we hadden net een beetje hoop gekregen..!!! Ook balen dat je net van plan was een test te doen, en de rode duivels in eens op kwamen zetten!!! Ik kan niet anders zeggen dan… op naar de volgende ronde, en heel veel geluk dan maar..!  

Liefs José

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen