Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25554 Joehoe Dag 29

• Auteur

Joehoe de rode duivels zijn er en zelfs al op dag 29!!! Das nog eens wat anders dan dag 40 en de rest!
    Dus de pillen slaan dus zekers wel aan.
    Jammer dat ik niet zwanger ben maar ben hier ook al heel blij mee!

Gr. mamaloe

#2885505 Quote

Hey Mamaloe.

Kan me voorstellen dat je nu even heel blij bent met een cyclus van 29 dagen.
    Een lange cyclus is om gek van te worden.
    Ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is.

Groeten van

#2885511 Quote

Hoi Mamaloe,

Mag ik vragen wat voor pillen je het over hebt? Ik hoop teunisbloemolie? Heb zelf namelijk een cyclus van ruim 50 dagen en ben deze keer ook begonnen met teunisbloemolie in de hoop m'n cyclus weer een beetje normaal te krijgen. Als het bij jou dit effect heeft zou natuurlijk súper zijn!!

Liefs, 10e

#2885516 Quote

Nee dat gebruik ik niet. Ik krijg van de gyn. pioglitazon (Actos). Eerder had ik metformine maar dat was niet te verdragen.
    Dit wordt gebruikt bij diabetes 2 maar sinds kort ook bij vrouwen met PCOS. (wat ik dus heb)
    Je bloedsuiker wordt hierbij weer omlaag gebracht. Ik heb geen suikerziekte, maar wel een iets verhoogde suiker gehalte waardoor je menstruatie dus ook uit kan blijven.
    Ook heb ik verhoogde kans op diabetes zo rond mijn 50e.
    Ik slik de pillen nu 1,5 maand en heb al periodes van 44 dagen gehad dus ben nu heel blij met mijn 29 dagen .
    Hoe kan het bij jou dan dat je cyclus zo lang is? En hoe lang heb je dat al dan?

Gr. Mamaloe

#2885517 Quote

Hoi Mamaloe,

okay, dank je wel voor je antwoord!
    Ik heb geen idee waarom mijn cyclus zo lang is..misschien nog ontpillen ofzo. Ben 5 maanden geleden met de pil gestopt…
    Ik moet nog zeker 1 cyclus (na deze) afwachten voor ik langs mag komen bij de ha, dus tot die tijd is het maar een beetje wachten en gissen. Heb ook al even gedacht aan schildklier problemen, las dat je daardoor ook een zeer lange cyclus hebt en dat een van de voornaamste verschijningen is dat je het altijd koud hebt, vooral in handen en voeten. En dat is bij mij altijd het geval. Maar ja.. zoals ik al zei, ik zal nog even geduld moeten hebben voor ik uitsluitsel krijg. En wie weet is het alleen maar ontpillen en ben ik er (met hulp van Teunisbloemolie) over een paar maanden vanaf.
    Het rare is alleen wel dat ik maar 2 jaar de pil heb geslikt… je zou dus zeggen dat m'n lichaam na 5 maanden weleens ontpilt zou moeten zijn.

Maar jij in ieder geval gefeliciteert met je nieuwe korte cyclus, erg fijn voor je!

Liefs, 10e

#2885659 Quote

hey mamalou

Fijn dat je eindelijk een normale cyclus had deze maand wel jammer natuurlijk dat je niet zwanger bent, maar dat komt vanzelf. Je hebt al kinderen dus je weet dat het wel kan.

Ik heb ook weer ongesteld geworden en mijn vriend en ik hebben besloten om vanaf nu mijn vruchtbare dagen in de gaten te houden en het dan ook echt rond die tijd bewust te doen, tot nu toe hadden we zoiets van we zien wel.

Groetjes Marjolein

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2885677 Quote

Hoi Marjolein,

Jammer dat je ongi er ook weer was ja.

Ik ben idd heel happy met mn 29 dagen. De vorige keer werd ik 's avonds heel laat ongi en nu 29 dagen later direct 's morgens. Dus het lijkt heel goed.

Heb ook tegen manlief gezegt, je mag over 2 week iets vaker dan normaal hoor .
    Weet ie gelijk wanneer ik vruchtbaar ben.
    In het begin had hij zoiets van jajajaja het zal wel, we zien wel. Maar nu we alweer een poos bezig zijn heeft hij ook zoiets van, ja het mag wel!
    Dus hoop over 2 week lekker vruchtbaar te zijn en dan weer 2 week later te mogen testen of gewoon ongi te worden.
    Als er maar regelmaat in zit dan ben ik eerst weer happy!

Heb gelukkig totaal geen bijwerkingen vande pillen. Dat had ik van Clomid wel en dat gaf hetzelfde effect.
    Dus slik nog mooi een poosje door!

Jullie ook heel veel succes en plezier met klussen .

Groetjes Mamaloe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen