Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25559 Stom Stom Stom

• Auteur

Ik heb me voorgenomen niet meer zo obsessief bezig te zijn met zwanger worden. Ik was TE gezond bezig met voeding en drinken enzo, steeds maar met de gedachte stel dat het raak is…. Hierdoor was ik dus elk moment met zwanger worden bezig, echt niet gezond meer.

Ik heb besloten gewoon weer lekker van het leven te genieten en wat ontspannender te zijn. Ik drink ook gewoon weer een wijntje enzo… maar nu ben ik al ruim 7 maanden gestopt met roken en vorige week op een feestje weer een gerookt. Nu rook ik af en toe nog steeds een sigaretje en daar baal ik van. Ik merk dat ik weer verslaafd raak als ik niet oppas….. ik rook maar diep van binnen weet ik dat het slecht is! Zeker voor een onregelmatige cyclus! Wie heeft dit ook gehad? Ik wil niet roken, maar ook niet te veel met zwanger worden bezig zijn…… wat ben ik een slappe muts he??

Liefs Imme

#2885539 Quote

Hoi hoi,
    te gezond bezig zijn voor een zwangerschap is ook niet goed.
    Maar met roken kun je ook om andere redenen stoppen, toch?
    Ik weet, is makkelijker gezegd dan gedaan. Ook ik heb gerookt, jaren geleden gestopt. Voor MIJ!! en niet voor iets naders.
    De verleiding is nog steeds wel eens aanwezig. Gelukkig weet mijn schat mij er dan van te behouden.

Ik weet, het si zwaar en de verleiding is erg groot.
    Heel veel succes!!! en sterkte!!!

Groetjes Noelie

#2885543 Quote

dank voor je reactie! ik weet dat het voor mezelf ook slecht is, maar soms dat heb ik zoon baal dag dat ik denk, ach wat kan het me ook allemaal schelen…. heel stom, maar dan stop ik het rotgevoel weer weg….. hoop dat ik niet weer heel verslaafd raak en dat ik weer kan stoppen!

Toen ik stopte was het me de gedachte: zo nu gaan we voor een kleintje! En toen ging stoppen echt heel makkelijk! Nu het anders loopt dan we willen, ben ik weer zwakker aan het worden. Tis een stom excuus, maar tis voor mij ook een manier om er niet te veel mee bezig te zijn.

Liefs Imme

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen