Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

25562 Kan Dit Vroege Eisprong

• Auteur

Ben ik weer met een vraag!

Ik had 10-12 dagen geleden de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Twas niet veel, meer bruinverlies met elke dag heel iets roodverlies. Maar reken het toch maar als mijn menstruatie, zeker omdat mijn temp. omlaag ging. Nu heb ik eergister en gister heel iets vruchtbaar cervixslijm gehad. Dit vond ik al vreemd. Nu had ik gister ook iets ongigevoel en doen mijn tepels pijn. Ook is vanochtend mijn temp. met 0.4 graden gestegen. Dus ik hoop dat het mijn ei is! Heb hiervoor een cyclus gehad van 9 weken, dus dat zou heel mooi zijn! Slik monnikspeper, eenhoornwortel en teunisbloem, dus misschien dat dat geholpen heeft! Moet nog blijken of het mijn ei was, zullen we wel aan de temp. zien de komende dagen.

Maar mijn vraag is: is dit niet heel snel? Zeg zo’n 10 dagen na de eerste dag van mijn laatste menstruatie? Of kan dit wel?? Ik hoop het! Zal het eindelijk eens een korte cyclus zijn! Weten jullie of dit kan of is dit veeeeeels te vroeg voor mijn ei??

Imme xx

#2885549 Quote

hoi

het is niet raar hoor,ieder lichaam is anders,en ik heb het deze keer ook gemerkt dat ik een paar dagen na ik ongi was al mijn eisprong had,en het was dit keer ook weer in 1e ronde raak,vorige twee keren ook dus ben er nu achter dat ik gewoon een vroege eisprong heb en dat juist in de beste klusweek,net na je ongi.dus ja ik denk dat het daar aan lag bij mij kan het anders ook niet verzinnen waarom ik al 3 keer in de 1e ronde zwanger ben geraakt. dus goed klussen dan he gr wendy 6,5 dg zwanger

#2885559 Quote

Hoi Imme

Dat kan best hoor niet iedereen heeft 14 dagen na ongi de eisprong. Dat verschilt per persoon. Als je het gevoel hebt dat je wat zeurderig gevoel in je buik had en dat je temp verranderde zou dit best kunnen. Het klopt dat je in de week nadat je ongi was het vruchtsbaarst bent. Succes

Groetjes Sharine

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen