Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

25733 Boekie

• Auteur
    Hey Boekie,

Spannend dat jullie volgende week de uitslagen krijgen! Ik hoop echt dat het allemaal net zo goed nieuws is als bij ons!!!
    Wij gingen er eigenlijk ook vanuit dat het sperma niet goed was. Bij de eerstetest was het 1,3 dus een kleine kans op een zwangerschap. Als het bij je vriend ook niet goed is moet hij het over een paar maanden gewoon weer laten testen. Sperma kan in een korte tijd weer veranderen.

Natuurlijk warenwij op gelucht toenwe hoorde het gewoon kan. Maar we vragen ons nu dus heel erg af waarom het zo lang duurd. We zijn inmiddels al 13 maanden bezig.  
    En inderdaad vandat piekeren word je niet goed. Maar ja daar doe je helaas niks aan. Afleiding zoeken is het beste.

Nou ik wens jullie heel veel succes!!

en ik hoor het nog wel van je.

Liefs Bontrie

quote: boekie reageerde

he bontrie
    wat een heerlijk nieuws zeg bijna net zo leuk alsof je zwanger bent!
    nou maar hopen dat die stress inderdaad weg is en helpt.
    wij wachten tot volgende week vrijdag dan krijgen we de uitslagen. we zijn erg bang dat het zaad van mijn vriend nie goed is. en dat we dus geen kindjes kunnen krijgen.
    deze week was ik de hele week ziek, dus veel te veel tijd om te piekeren erover.
    hopelijk heb jij snel goed nieuws voor dit forum!
    groet
    boekie

#2887185 Quote

Hey Boekie,

Ik haal deze weer even omhoog!
    Ik zal aan jullie denken deze week en duim echt voor jullie!

Liefs Bontrie

#2887847 Quote

he bontrie,
    je zal wel denken: is die verhuisd naar een ander forum, hi hi,
    nee hoor, ik zat in de ziekenboeg, dus vandaar dat ik nu pas zag dat jij me had gepost.
    vrijdag a.s. is de afspraak en we duimen maar.
    enerzijds denk ik ook: ach, mag het niet zo wezen voor ons dan gaan we toch gewoon lekker veel reizen enzo? tja, nu denk ik heel makkelijk erover, maar wie weet zak ik wel in een depressie!
    ik las net je andere bericht, hoop zo dat je zwanger bent, zou super zijn.
    ik laat je wel even weten hoe het bij ons afloopt.
    enne, we bljven gewoon lekker klussen natuurlijk…….
    groet
    boekie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct