Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

26+ zwanger maagzuur

• Auteur
  • HBloempje
    Bijdrager
    #10383422 Quote

Dankjullie dames ik ga vla halen morgen en dat eens erbij gebruiken. Ook vet eten minderen! Hope it works

#10383423 Quote

Hier ook maagzuur. Merk dat bij mij een kop verse kamille thee goed helpt. Het schijnt kalmerend te werken op het maag/darmstelsel.

Sterkte! 

Plopsa
    Bijdrager
    #10383440 Quote

Bij mij hielp een eetlepel 10% Griekse yoghurt. Had waar spul van de dokter gekregen. Hielp niet voldoende. Maar yoghurt werkte als een trein. Ben nog steeds gevoelig voor maagzuur en heb dus nog steeds yoghurt in de koelkast staan.  Haha

HBloempje
    Bijdrager
    #10383584 Quote

Dankjulliewel dames!

kamille thee ook maar in huis halen. Hoop dat t lukt!

Ikbendoutzen
    Bijdrager
    #10383602 Quote

Ik hebt niet zo erg al wat jij hebt maar wat bij mij hielp, niet pittig/kruidig of vet eten, na het eten niet gelijk  drinken.  En savonds ook niet meer eten of drinken. Ik deed dan bv een uur na avondeten nog een kom vanillevla en evt met iets tijd ertussen een glas water. 

En de standaard tips, hoger gaan liggen of zittend slapen.  Merkte zelf wel echt dat t enorm verschil maakt met wat en wanneer je eet en drinkt. Oja, en thee…dan was het ook erger. Dus ik doe meestal sochtends 1 kopje thee, evt vroeg middag nog maar niet meer of later…. 

HBloempje
    Bijdrager
    #10383646 Quote

dankjewel! Ik ga beter op mn eten letten!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct