Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Goude tijden voor manlief…

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben sinds 23 mei gestopt met de pil..
    En nu heb ik toch zooveel zin in sex.. niet normaal meer.. iedere dag nu, en als het kan 2 keer per dag, toen ik nog aan de pil was had mijn vriend geluk dat het 1 keer per maand kon… komt dit nou echt allemaal door het stoppen met de pil????
    Hebben jullie dit ook??

Liefs, Maaike

#2895811 Quote

haha ik ook niet meer!

Ahh tis eigenlijk wel raar.. voorheen had ik bijna iedere maand ruzie met manlief omdat ik nooit geen zin had, zal je eerlijk zeggen tis een keer zo erg geweest dat we het 3 maanden niet hadden gedaan..
    En nu, mijn vriend kijkt me echt zo aan van .. gaat t wel helemaal goed met jou?

Haha! gelukkig ben ik niet de enigste!
    Liefs, Maaike

#2895812 Quote

ik had ook nooit zin hoor, gelukkig nooit ruzie om gehad maar ik deed het soms alleen om mn vriend een plezier te doen eigenlijk…. voor mij hoefde het helemaal niet!
    Maar nu… pffff de calorieen vliegen je om de oren hier hihihi!
    Denk ook dat het deels wel komt omdat je het nu voor een kindje doet… dit geeft toch weer extra zin zeg maar….
    Maar de pil is verleden tijd hoor!

#2895814 Quote

Ik deed het inderdaad ook alleen maar af en toe om manlief te plezieren, voor mij hoefde het allemaal niet hoor! Maar das nu wel anders haha!

Wij zijn van plan om pas na de zomer voor t echt te gaan, dus nu nog met condoom, dus tis niet zo dat ik nu meer zin heb omdat we voor een baby bezig zijn..

#2895818 Quote

Hey Maaike,

Ik wou dat ik dat ook had.. Had je direct na het stoppen met de pil al meer zin? Ik merk dat niet namelijk, ik kan me er nog steeds moeilijk toe zetten en nu ben ik ook nog eens iedere avond duizelig en misselijk ook!  
    Vanaf wanneer nadat je gestopt was met de pil kreeg je meer zin? Ik ben heel benieuwd..

xx Es

#2895819 Quote

Heey!

Uhmm eens even denk hoor, ben de 22e of de 23e gestopt.. en sinds deze week vanaf maandag ofzo echt nou affijn superveel zin, zou bijna naar zijn werk gaan haha (grapje hoor!)..
    Maar ja tis nu 8 juni dus zeg maar na zo'n 2 weken ofzo!
    Ik hoop dat t voor jou ook geld!
    Hoelang ben jij dan nu gestopt?

Liefs, Maaike

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2895821 Quote

Ik ben gestopt sinds 9 mei, dus…
    Maar ik hoor van zoveel meiden positieve verhalen over meer zin in seks, dus wie weet komt het nog…!! haha  
    I keep my thumbs up

#2895822 Quote

bij mij begon de zin haast gelijk na mn laatste ongesteldheid die nog door de pil kwam zeg maar…..

#2895824 Quote

Das wel jammer dat t bij jou dan nog niet zo is, terwijl je dan tochal langer met de pil gestopt bent, maar ja wie weet ist volgende maand wel zo erg dat je 3x per dag wilt haha!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct