Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wanneer verschijnselen??

• Auteur

ik heb een vraagje?? wanneer kan je al last krijgen van kwaaltjes??
    ik heb  nu zulke pijnlijke borsten dat ik wel door de grond kan zakken   als ik ergens tegen aan loop ofzo??en ik moet echt heel veel plassen niet normaal meer,
    ik moet de 12de ongeveer ong worden, of niet!! wij zijn nu ruim 2 jaar bezig dus ik durf eigenlijk helemaal nergens op te hopen omdat ik zo vaak neg testen heb gehad, maar heb nu toch ook wel een klein beetje een goed voorgevoel, maar ja mijn lichaam heeft me al heel wat keren voor de gek gehouden!!
    ik hoop dat iemand me toch een beetje kan helpen, ik weet dat ik gewoon eigenlijk moet afwachten maar toch hoop ik dat jullie een antwoord hebben voor mij, of iemand die dit ook heeft meegemaakt ofzo,
    alvast bedankt meiden,
    xx wendy

#2895863 Quote

hoi meid

toen ik zwanger was van mijn zoontje ( nu net 7 maanden ) had ik de eerst 6 weken nergens last van, maar daarachter amai nie normaal toen het ik nog 6 maanden overgegeven en had alle kwaaltjes die je bijna maar kunt hebben
    ik heb ook al gelezen dat sommige direct vanaf de bevruchting al kwaaltjes hebben hoor maar bij mij was dat niet het geval
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent na zolange tijd proberen

groetjes
    Tess

#2895904 Quote

Hee Depri,

Ik kan je vertellen dat het het eerste wat ik merkte op de dag voor mijn NOD waren mijn borsten. Dacht dat ik helemaal niet zwanger was maar toen ik die borsten ineens 'smorgens toen ik wakker werd)  voelde, begon er toch iets te dagen. 's avonds test gedaan en ja hoor zwanger. Verder nergens last van.
    Die pijn is dus ook echt anders dan vlak voor een menstruatie of. Het zit echt heel diep, maar aan de buitenkant van de borst zeg maar.

Hoop dat je er wat aan hebt en hoop natuurlijk ook dat je zwanger bent!! Dat mag wel na twee jaar! Hou je me op de hoogte, ik duim voor je!

groetjes Dusss

#2895938 Quote

hoi,

ik heb een dochtertje van 5,5 maanden.
    ik voelde me een week voor mijn NOD wat vreemd.
    had last van wat menstruatiepijn (had ik nooit zover voor de menstruatie) en heb een paar dagen erg veel geslapen.
    echte zwangerachapskwaaltjes kreeg ik na 6 weken zwangerschap.
    erg misselijk (heb er zelfs medicijnen voor gekregen).

Ik hoop dat je na 2 jaar eindelijk geluk hebt. ik vond 5 maanden wachten bij de eerste al erg lang eerlijk gezegt.

Mejon

#2895940 Quote

Hoi Depri,

Ook ik heb mijn NOD ongeveer de 12e.
    Wij zijn nu 10 maanden bezig..
    Ik herken je verschijnselen want ik heb precies hetzelfde..
    Ook hele zere borsten..dat heb ik normaal nooit.
    Maar ik heb me de afgelopen maanden al een aantal keer zwanger gepraat…dus durf er nu niet zo goed op te hopen…

Sterkte met wachten…pfff soms kunnen een paar dagen zooo lang duren..

Groetjes Espritxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct