Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kan niet slapen , ben kotsmisselijk

• Auteur

Hoi meiden ,

Ik kan vannacht niet slapen.
    Ik ben hartstikken misselijk en ik heb ontdekt dat ik een soort van melk verlies uit mijn tepels.
    Ýk ga morgenochtemd testen.
    Ik denk dat mijn gevoel me al het antwoord geeft , maar toch.
    Ben wel erg onzeker.
    Met de vorige zwangerschap stonden we er ook volledig achter en nu ook , maar ik weet niet.
    Ik voel me er anders onder.
    Mijn moeder wil dat wij pas in september beginnen   met een kleine i.v.m. mijn contract die volgend jaar afloop.
    Dus ik ben benieuwd hoe zij zal reageren.
    Daar ben ik nu wel een beetje benauwend van.
    wat haar reactie is.
    misschien is dat het wel hoor dat ik me daar zo druk om maak.
    Ik zag het helemaal zitten met een tweede , maar nu ik denk zwanger ben weet ik het even niet meer.

Ik moest dit even kwijt.

Groetjes Jessica

#2895866 Quote

Hoi,

Weet je inmiddels al meer? 's nachts komen de dingen ook anders op je af dan overdag, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter! Veel sterkte!

Groetjes, Irianne

#2895893 Quote

lieve jessica,

als je al melk verliees uit je borsten, dan je toch al een paar maanden zwanger volgens mij. bij mijn vorige zangerschap begon dat toen ik vier en een halve maand zwanger was, en dat was extreem vroeg zei de verloskundige. Nou ik hoop dat je er achter staat na hopelijk nog wat nachtrust sterkte!

groetjes Dimka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct