Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vandaag NOD, word gek van mezelf!

• Auteur

Aaaaah, ik word gek van mezelf! Het is nog maar de eerste ronde, maar ik heb voor mijn gevoel zo veel kwaaltjes dat ik zelf echt begin te twijfelen of ik dan misschien toch niet zwanger ben… Ik zou vandaagongi moeten worden, maar ik voel nog niets, nou ja niets is een groot woord ik voel mijn hele onderbuik maar niet zoals ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. Het lijkt wel of mijn hele onderbuik strak staat of op spanning. Sinds gister heb ik hele zere tepels en vanmorgen werd ik misselijk wakker!!
    Al 2 weken heb ik 's avonds last van duizeligeid en ben ik ook 's avonds onwijs moe!
    En ik heb eigenlijk nooit ergnes last en dat vind ik juist het vreemde eraan!

Als dit ontpillen is dan vind ik dat niet echt prettig, hahaha……

Wie herkent dit? Ik ga morgen nog maar niet testen, want dat heeft denk ik geen zin, weet niet eens precies hoe mijn cyclus is zo na de pilstop!

xx Es

#2895886 Quote

Hoi,

nou ik ben erg benieuwd of je zwanger bent! Ik ga nu naar de tweede ronde na stoppen met pil en had de eerste ronde ook precies dezelfde kwaaltjes. Je gaat echt twijfelen…. hoort dit zo…… of ben ik misschien zwanger. Ik had daarbij ook nog een zenuwachtig gevoel. Heel raar! Nou ik ben dus gewoon ongesteld geworden en er achter gekomen dat het bij mij dus het ontpillen was waarschijnlijk! Jammer, maar is niet anders, op naar de volgende ronde!!! Natuurlijk hoop ik voor jou wel dat je zwanger bent, zou natuurlijk erg gaaf zijn als dat gelijk in de eerste ronde lukt!! En het is niet vreemd hoor, bij twee van mijn vriendinnen was het ook gelijk de eerste ronde raak! Veel succes ermee!!!

Gr Terremoto

#2895914 Quote

Hey Esther,

ik begrijp echt precies wat je bedoelt, ik had gisteren ongi moeten worden, zit ook nog steeds te wachten.
    ben ook echt super zenuwachtig, heb in april een miskraam gehad na 10 wk,
    zijn nu dus weer met de 1e ronde bezig. word echt helemaal gek van mezelf!!!
    bij mijn 1e zwangerschap had ik al heel snel gevoelige borsten dus toen had ik al voordat ik ongi zou worden, zou het????
    , nu dus helemaal niet…ook geen klachten verder….
    mijn vriend wordt langzaam gek van mij, wacht noumaar rustig af zegt ie….
    maar het wachten duurt zo lang….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct