Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

overtijd of lange cyclus

• Auteur

hoi meiden,

ik weet het ff niet.
    eerste cyclus zonder pil (met condoom) was 27dagen, daarna voor het echie en na 24 dagen net aan 2,5 dag ong. voelde me raar en na week toch test gedaan maar die was negatief. nu zit ik op dag 30 en nog geen ongi en ook geen buikkrampen die iets aankondigen. moet ik nu 27 dagen aanhouden,dan ben ik 3 dagen overtijd of 24 dagen en 6 dagen overtijd of is deze cyclus gewoon langer en heb ik pech
    ik wil zowiezo een week wachten nu met testen, maar moet ik dan 24 dagen of 27 dagen aanhouden voor testen.
    wat vinden jullie

groetjes happydays

#2895892 Quote

Hoi,

je moet altijd je langste cyclus aanhouden. Maar ja je bent net gestopt met de pil, net als ik. en misschien heb je echt een onregelmatige cyclus. Ik zou een weekje wachten met testen, dan heb je iets meer zekerheid, mar als je het niet meer uithoud er schijnene testen te zijn, die geven het al aan voordat je ongi had moeten worden, dat kan natuurlijk ook altijd. weet niet of die veel duurder zijn!

groetjes Dimka

#2896039 Quote

hoihoi

wachten is toch wel moeilijk whahah
    ben nu 4 dagen overtijd en heb me voorgenomen om tot woensdag te wachten, dan zou ik een week overtijd zijn, maar woensdag duurt nog 3 dagen pffff
    ik voel me inprinciepe prima. niet misselijk. wel gevoelige borsten en een raar gevoel in mijn buik, maar van mijn buik heb ik wel vaker last.
    ik heb nog een test in huis, maar tot nu toe ligt ie nog keurig in het doosje in de kast.
    nou jullie horen nog van me

groetjes happydays

#2896077 Quote

hallo,
    ik was 10 weken overtijd ( heb toen pas getest want je kunt jezelf behoorlijk gek maken met de tests, eigen ervaring ) en bleek achteraf pas 6 weken zwanger te zijn. wachten is wel moeilijk.
    Groet van Knof

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct