Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger worden

• Auteur

onze test is al een jaar lang negatief, heel onregelmatige menstruatie en steeds weer die hoop om toch wel zwanger te zijn

#2895923 Quote

Dat moet erg moeilijk voor jullie zijn..
    Ikzelf ga nu naar de 2de ronde.

Zijn jullie al naar de huisarts geweest?

#2895925 Quote

Hoi,

Dat lijkt me erg moeilijk en frusterend. Al ovu-testen geprobeerd zodat je weet wanneer je ei is? Ik heb ook al eens hier op het forum gelezen dat teninsbloemolie kan helpen voor een regelmatige(re) cyclus.
    Succes en sterkte.

Groetjes Anoek

#2895991 Quote

hoi nee nog niet naar de huisarts geweest ben misschien wel te bang voor een negatieve uitslag, durf niet echt naar de huisarts! ik hou me steeds voor dat werkstress de oorzaak is, wil niet denken aan het feit dat we geen kindje kunnen krijgen!

#2896002 Quote

hee hallo ik herken mezelf in j e verhaal,ik heb ook al een jaar geen poitieve test in me handen mogen houden maar zie het inderdaad ook niet zitten naar huisarts te gaan
    wil toch nog maar even afwachten ,en proberen er niet te veel mee bezig te zijn ahum want dat lukt niet altijd groetjes

#2896032 Quote

ja precies, ik krijg kriebels als ik baby`s zie en zwangere vrouwen, sta zelfs soms al in boekenen winkels te kijken voor baby spullen, mijn vriend is e niet zo erg mee bezig als ik en soms botst dat juist wel eens

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct