Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kan dit?

• Auteur

Hallo meiden,

wie heeft er ervaring met ovutesten van Sensitest. Ik heb al  3 dagen een positieve vruchtbaarheidstest. Maar 3 dagen vruchtbaar……………………..dat kan toch niet?? Terwijl ik eigenlijk volgend weekend ongi moet worden.

Gek he?

Groetjes

#2895929 Quote

hoi pepa,
    op welke dag zit je nu met testen??
    ik ben vanaf donderdag met testen bezig van matcare,ben op dag 10 begonnen,zit nu op dag 12 en nog steeds negatief.
    maar volgens mij kan dat wel paar dagen positief aangeven achter elkaar maar als je positief test dan hoef je eigenlijk niet meer verder te testen.
    groetjes mier

#2895931 Quote

Hoi Mier,

ik zit nu op dag 20. Ik moet als het goed is volgende week zondag ongi worden. Het kan natuurlijk zijn dat je een late eisprong hebt, dat heeft een vriendin van mij ook en die heeft ook 2 dochters, dus zwanger worden is dan geen probleem. Ik heb wel ongiklachten, maar die heb ik al vanaf afgelopen zondag en dan toch nu mijn ei, ik begrijp het niet.
    Ik heb begrepen dat je eitje maximaal 24 uur 'leeft' maar ja 3 dgn is 36 uur, dus dat kan toch niet. Of er zijn 2 eitjes gesprongen een dag na elkaar, hahahahaha.

Groetjes

#2895934 Quote

vaag,jou cyclus is 28dagen??maar hoelang ben je al bezig??is je cyclus regelmatig??
    veel wiebelen en hopen dat je volgende week positief test.
    groetjes mier

#2895936 Quote

Ja vaag he. Ik ben nu anderhalf jaar bezig. Ik heb sinds een maand of 6 a 7 een regelmatige cyclus!!!! Dus je zou zeggen dat dat nu wel op orde is. Ik vind het ook heel raar. Inderdaad veel wiebelen (goh vervelend )

Groetjes

#2895937 Quote

idd,heeeeeeeeeel veel wiebelen en ik zal flink voor je   dat je positief gaat testen volgende week….
    hoe lang ben je al aan het testen??
    ikzelf zit nu op dag 12 en ben vanaf dag 10 bezig met testen maar nog steeds negatief.
    groetjes mier

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2895939 Quote

Hoi, ik ben op dag 14 begonnen met testen, maar toen was het een paar dagen niks. Maar daardat ik erg last linksonder in mijn buik kreeg, ben ik donderdag, dus dag 19 weer gaan testen en toen was het gelijk positief.
    Ik hoop ook op een positieven test volgende week.

Groetjes

#2895975 Quote

Met een beetje mazzel reageert de test op hcg. de hormonen lh en hcg lijken qua structuur erg op elkaar. Ik had het in november andersom, toen zw.test tijdens eisprong gedaan van sensitest, als experiment voor die kruisreactie en toen gaf hij ook posi aan terwijl ik mijn ei had en niet zwanger was.
    Duim duim duim!!

xxx Annette

#2895978 Quote

hoi pepa,
    ik voel dat nooit hoor als ik mijn ei heb,ga gewoon nog maar even doortesten en hop dat ik over een paar dagen wel posi test.
    wiebel ze he
    groetjes mier

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct