Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kan dit???

• Auteur

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan, maar wel pas na de zomervakantie. Ik ben al wel gestopt met de pil,zodat ik even rustig kan ontpillen.

We seksen altijd met condoom (gaan er heel wat door, de afgelopen weken haha!) maar gister niet bij nagedacht.
    Mijn ei heb ik begin van de week gehad, heb nog wel krampjes en een beetje een raar gevoel.
    De 22e zou ik ongesteld moeten worden (ga uit van een cyclus van 28 dgn, word de eerste maand ongi zonder pil…)
    Mijn vriend is niet of minimaal in me klaargekomen, alleen het voorvocht en  ik denk zelf, en hij denkt het ook een druppeltje sperma,  (een klein beetje is al genoeg, ik weet het!) maar bestaat er een kans dat ik zwanger zou kunnen zijn????

Bedankt voor de reacties!
    Liefs, Maaike.

#2895935 Quote

hoi maaike,
    er zit altijd een kans in,maar denk zelf dat het wel heel klein is maar zeg nooit nooit.
    als je twijfeld zal ik gewoon even een test doen.
    groetjes mier

#2895977 Quote

Als je zeker weet dat je je ei al gehad had een paar dagen eerder, is het nagenoeg niet mogelijk , maar ja, soms gaan die dingen anders dan "gepland".
    succes

Annette

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct