Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie nog meer nod rond 26juni en ook met ovulatietesten bezig??

• Auteur

hoi meiden,
    het onderwerp staat er al dus dat is duidelijk.
    ik ben 26 jaar en we zijn nu in ronde 5 voor ons eerste kindje.
    ik ben donderdag begonnen met ovulatietesten zit vandaag op dag 12 met testen en ben bij dag 10 begonnen,ik test tot nu toe nog steeds negatief,hebben jullie er misschien al ervaring mee  met testen??
    ben benieuwd wanneer ik nu positief ga testen,donderdag was het streepje helemaal wit en nu was het al een beetje rozekleurig,maar nog niet genoeg.

groetjes mier

#2895957 Quote

helemaal niemand?????

#2895960 Quote

Hi Mier,
    Nog even  1 f 2  daagjes  testen. En het wil niet zeggen  als een ovu-test geen  eisprong laat zien, dat je ook geen eisprong hebt.  Een vriendin van me is net zwanger geworden in een maand  waarin haar  eisprong niet zichtbaar was. Lekker wiebelen dus!!
    Lfs, Nicky  

#2895963 Quote

hee nicky,
    ik heb net op de andere topic ook voor jou gereageerd
    oh is dat zo,ohhhhhhhh dan gaan we nog meer wiebelen dan hahaha
    ja zit nu op dag 12 dus het is nog maar het begin,komt goed uit morgen en maandag zijn mijn vriend en ik nog allebei vrij,dus laat het dan maar positief zijn dan kunnen we flink wiebelen
    liefs mier

#2895966 Quote

Lekker langs elkaar heen typen , dank voor je reply!

#2895967 Quote

idd zeg
    vind het wel een beetje spannend nu met de ovulatietesten,misschien heel stom maar dit is de 1e x dat ik ze gebruik.
    liefs mier

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896063 Quote

Hoi Mier,

Zoals je misschien ook al in de topic wiebelmeiden hebt gelezen heb ik deze cyclus ook voor het eerst ov testen gebruikt. Vond het ook wel spannend. Ben sinds eind december 2006 gestopt met de pil en zit nu in ronde 6. Al die tijd had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen, alleen dus de laatste keer was hij ineens 32 dagen… Daarom deze ronde toch maar een keer ov testen (CB)  gebruikt. Bij mij testte die pas op dag 17 positief,  het hele pakje dus moeten gebruiken omdat ik al op dag 11 begonnen was met testen, omdat mijn  kortste cyclus  dus 28 dagen is.   Waarschijnlijk heb ik  nu dus weer een cyclus van 31/32 dagen… Maar goed, we hebben die dag en de volgende dag flink geklust/gewiebeld haha, dus nu  weer afwachten tot volgende week…  

Liefs,
    Jazz   

#2896107 Quote

hoi jazz,
    ik zit vandaag op dag 13 en heb vet positief getest.
    dus flink wiebelen hahaha
    jij zit nu in ronde 6,ik in ronde 5,ik hoop dat het deze maand echt raak is en dat de ovulatietest goed zijn best voor ons heb gedaan.
    liefs mier

#2896108 Quote

pffffffff je heb volgende week al je nod,spannend
    ik moet nog 16daagjes wachten
    ik ga flink voor je
    liefs mier

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct