Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zere borsten..

• Auteur

Hallo..misschien een rare vraag..
    Ik ben net ongesteld geweest..gewoon na de 7e dag weer met de pil begonnen..
    na dat ik de 2e pil heb gehad van de nieuwe strip hebben men vriend en ik sex gehad..nu heb ik al een dag of 3 behoorlijk zere borsten!!
    Maar et kan toch haast niet dat ik zwanger ben??
    Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik haal me van alles in men hoofd

#2895983 Quote

spannend dan,zal voor je duimen,maar zal niet te erg hopen want dan komt het hard aan als het niet zo is,je lichaam kan je erg voor de gek houden,weet er alles van…dacht dat het vorige maand echt raak was,had allerlei zwangerschapsklachten en toch werd ik weer ongi…..
    dus nu maar aan de ovulatietesten
    liefs mier

#2895968 Quote

Dankjewel Mier voor je reactie..
    Maar die kans is dan toch wel heel klein?want ik was drie a vier dagen daarvoor nog gewoon ongesteld..Maar het zijn eigenlijk meer men tepels die zo gevoelig zijn zeg maar!!
    Men vriend en ik willen heel graag een kindje maar zijn nu met met de laatste strip bezig dus het zou fantastisch zijn maar ik kan me het eigenlijk haast niet voorstellen!!

#2895969 Quote

Hey,

Als je stopweek niet langer heeft geduurd dan een week en je de afgelopen dagen geen diarree hebt gehad en/of overgegeven hebt binnen 4 uur na het nemen van de pil, dan lijkt het me sterk dat je zwanger bent (zeg nooit nooit natuurlijk). Ook is het natuurlijk wel belangrijk dat je de pil altijd trouw slikt, dus elke dag zo'n beetje rond dezelfde tijd.
    Misschien  zijn de pijnlijke borsten  nog een nasleep van je menstruatie in je stopweek ??
    Om zeker te zijn zou je inderdaad een testje kunnen doen!
    Succes ermee!

#2895970 Quote

hoi miranda,
    een meisje wat ik ken die is u ook zwanger en zegt door de pil heen is gekomen,ik weet niet of ze natuurlijk altijd trouw is geweest dat ze echt wel elke dag de pil innam.
    maar het kan altijd,dus.
    het kan ook idd wat terremoto ook al zei met naweeen van de ongesteldheid te maken hebben.
    en anders altijd een testje voor de zekerheid
    liefs mier

#2895971 Quote

Ik heb niet aan de diarree geweest en heb ook niej overgegeven!!en ik ik neem de pil altijd rond de zelfde tijd!!
    Maar ik heb ook het idee dat mijn tepels wat dikker/opgezwollen zijnzou dit een zwangerschapsverschijning kunnen zijn??maar ja dan nog dan zou ik het nog maar een week of 2 zijn,en dan heb dan heb je dat toch nog niet???
    bah ik haal me echt van alles in men hoofd..ik Hoop natuurlijk dat het zo is maar ik ben bang dat het een teleurstelling gaat worden

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2895972 Quote

vervelend zeg,ik hoop het ook voor je,het zal wel heel erg fijn zijn.
    mijn zus had ook erg last van haar borsten en de test was vetpositief,je heb zeker geen testje in huis?
    liefs mier

#2895973 Quote

Neej ik heb helaas geen test in huis
    Maar kunnen zere/opgezwollen tepels al na ongeveer 2 weken dan??
    Dat is nog maar zo kort dan..

#2895974 Quote

ja zou kunnen,elk lichaam is anders…
    ik zal na het weekend toch even een testje doen maar het kan ook natuurlijk nog wenog met de ongesteldheid te maken hebben.
    hoe lang zit je al aan de pil??
    liefs mier

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct