Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraagje over temperaturen

• Auteur

Hoi meiden

Ik neem nu sinds 3wk mijn temp op.Op advies van de HA,omdat ik last heb van tussen tijdse bloedingen.(soms wel 10 dgn lang)
    Maar nu bedacht ik me ineens of ik de temp ook   moet afronden. Vanmorgen had ik 37,77 en heb dus 37,7 opgeschreven.Of had ik eigelijk 37,8 moeten opschrijven?
    Heb verder nog helemaal nix afgerond maar dat vroeg ik me ineens af.
    Verder weet ik ook nog niet zo goed hoe het allemaal werkt.Waarneer kun je nou zien waarneer je eisprong is? Meestal zit ik tussen de 36,3 en de 36,5.
    Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Koosje

#2896074 Quote

Hoi Koosje,

vervelend he, als je niet psies weet waar je aan toe bent. Over het afronden, ach dat doet t m ook niet meer hoor, dus wat jij het prettigste vindt. Meer info over vruchtbaarheid vind je op http://www.fertilityfriend.com tenminste als je engels kunt lezen. In het kort komt het erop neer dat je een basistemperatuur hebt, zeg 36,7 en dan na je eisprong krijg je een verhoging van je temp. dus dan zit je bijv. op 37,2. Als je temp dan weer daalt, dan komt je menstruatie weer.
    Verder is er zoiets als de billingsmethode, dan bekijk je je afscheiding, en als je een eisprong hebt dan heb je glazige eiwitachtige afscheiding waar je als je het tussen je vingers neemt draden van kunt trekken. Maar goed, dit is allemaal in een notedop…

succes

mama van Rêve

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct