Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Help echt hele erge krampen

• Auteur

Hallo Allemaal

Misschien kan iemand me helpen hier.
    Ik ben al een paar dagen met vlagen misselijk.
    En gister ochtend heb ik er een soort van menstuatie krampen bij gekregen maar ze zijn zo heftig dat ik bijna niet heb kunnen slapen.
    En 16-6 os mijn NOD dag.
    Weet iemand wat dit kan zijn ???

Alvast bedankt

P.S. Dit is de 4de maand zonder Pil dus dat kan het ook niet zijn ( 4 x 28 DGN)

#2895997 Quote

Hoii
    Nou dat had ik nou ook vorige week hele erge krampen en 's avonds misselijk!Nu heb ik nog dat ik misselijk ben geen krampen meer gelukkig, wel zijn mijn tepels gevoelig doet een beetje pijn als je eraan zit ook mijn borsten zelf zijn gevoeliger!Woensdag is mijn nod ik had het precies een week ervoor!iemand zei hier misschien innestelingspijn?Ik heb geen idee hoor!Zal mij benieuwen woensdag! Ik wilde al een test gaan halen maar mn vriend zegt steeds wacht het nou maar af.Dit is trouwens mijn 1e maand zonder pil!
    Groetjes

#2895999 Quote

Hallo allemaal,

Ook ik herken de verschijnselen. heb mijn NOD de 17e en heb afgelopen vrijdag ontzettende (leek wel ongesteldheidskrampen) gehad.

De misselijkheid heb ik echter altijd (ook toen ik nog de pil slikte) bij vlagen gehad in de week voor ik ongesteld werd, dus daar ben ik wel aan gewend. Ik zoek er ook niet teveel achter. In de eerste twee rondes (wij zitten nu pas in ronde 8) zocht ik achter elk buikpijnsteekje, misselijkheidje, pijntje wat, maar nu doe ik dat niet meer.

Vol spanning gewoon nog een weekje wachten.
    Succes allemaal

#2896027 Quote

Hoi Wilma,

Ik had in ronde 3 en 4 ook hele erge krampen en rugpijn bijna een week voordat ik ongi werd. Het was erg naar, maar gelukkig werd het tijdens mijn ongi al minder. ik hoop dat je je snel beter voelt.

succes,

Sara

#2896034 Quote

Hallo Wilma,

ik had net als jij ontzettende buikkramp en normaal heb ik daar geen last van als ik bijna ongesteld moet worden. Verder had ik geen last van zwangerschapskwaaltjes. Ik heb toch maar een test gedaan, en wat bleek ik was zwanger!!!!!!!! Waarschijnlijk kwam de pijn door het innestelen van het vruchtje!

Nu ben ik 9 april 2007 bevallen van een gezonde zoon Levi!

Ik hoop dat jij ook zwanger bent, ik zal voor je duimen.

Groetjes Anne
    trotse mama van Levi

#2896038 Quote

Allemaal hartstikke bedankt alvast

Ik weet nu dat ik niet de enige ben.
    En ik weet dat ik er niet te veel bij stil moet staan maar als je na t slapen misselijk bent.
    En opeens heel veel buikpijn  krijgt ga je toch wat verder nadenken.

Hartstikke bedankt en jullie horen het nog van me !!!!

Liefs Wilma

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct