Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe was dat bij jullie? Cyclusvraagje

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben vorige maand gestopt met de pil en als ik de 28 dagen cyclus aanhoud ben ik nu 1 dag overtijd.
    Maar hoe is julllie cyclus op gang gekomen na de pilstop? Na hoeveel dagen werden jullie ongi?

Ik heb namelijk erg zere tepels en mijn onderbuik staat op spanning.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Groetjes, Es

#2896009 Quote

hoi esther,

toen ik gestopt ben met de pil was mijn 1e cyclus 33 dagen, daarna 31 en vanaf toen gewoon 28.. maar had voor mijn pilgebruik ook een hele regelmatige cyclus..

maar dat van die zere borsten herken ik!!
    de 1e 2 maanden na het stoppen had ik dat ook echt heel zeer en vooral mijn tepels, het hoort gewoon bij het ontpillen, het duurt eventjes maar dan is het echt over

Liefs Iris

#2896013 Quote

Ik heb na het stoppen met de pil wisselende cyclussen gehad.
    De kortste tot nu toe was 26 dagen en de langste 35 dagen.
    Niet echt superonregelmatig dus, maar toch…

Weet je wanneer je ei is geweest?
    Als je hier 14 dagen bij opteld, dan heb je ongeveer je NOD.
    Als de RD's dan nog niet op bezoek zijn geweest, dan geef ik je goede kansen!

Suc6 ermee,

Liefs,

Twinkel3

#2896017 Quote

Hoi Esther!

Spannend zeg!!! Over je cyclus kan ik niet veel zeggen, bij mij was het  1 puinhoop.
    Hoop voor je dat 't raak is!

x Mamaloe

#2896030 Quote

Hoi Esther,
    ik ben op 7 mei voor het laatst ongesteld geweest en daarna gestopt met de pil,
    Je zou zeggen dat ik een cucles van 28 dagen zou moeten hebben. Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld en heb overal last van.
    Van pijn in mijn buik tot misselijk en pijnlijke borsten.
    Heb al een test gedaan maar die was negatief.
    Maandag ga ik weer een test doen. Als deze ook negatief is moet ik maar een bezoekje brengen aan de huisarts.

Ik hoop dat het bij jou raak is!!

groetjes Sabenjer  

#2896031 Quote
    quote: Sabenjer reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2007 13:50:06'));

Hoi Esther,
    ik ben op 7 mei voor het laatst ongesteld geweest en daarna gestopt met de pil,
    Je zou zeggen dat ik een cycles van 28 dagen zou moeten hebben. Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld en heb overal last van.
    Van pijn in mijn buik tot misselijk en pijnlijke borsten.
    Heb al een test gedaan maar die was negatief.
    Maandag ga ik weer een test doen. Als deze ook negatief is moet ik maar een bezoekje brengen aan de huisarts.

Ik hoop dat het bij jou raak is!!

groetjes Sabenjer  

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896057 Quote

de eerste 2 rondes werd ik na 29 dagen ongesteld (achteraf denk ik nog onder invloed van de pil.
    daarna een lange ronde van 36 dagen, en toen 2 rondes van 30 dagen.
    deze derde ronde van 30 dagen bleek ik zwanger.

groetjes

#2896061 Quote

Carina, gefeliciteerd!!!

Mijn cyclus was na het stoppen met de pil direct regelmatig: van 25 tot 28 dagen. Had in het begin nergens last van, de laatste ronde had ik zere borsten, maar werd (helaas) gewoon ongi.

Hoop dat jij ook snel een regelmatige cyclus hebt (of dat je zwanger bent natuurlijk).

Ukkie26

#2896066 Quote

Hoi Ester,

Ik ben 20  april gestopt met de pil, en nog niet ongesteld geworden. Zit dus nu volgens mij al op dag 47.
    De verschijnselen die je hebt heb ik ook gehad. Misselijk, steekjes in buik, rugpijn en alle mogelijke kwaaltjes. Helaas niet zwanger maar het hoort allemaal bij het ontpillen.

Het kan volgens mij soms wel tot een half jaar duren dat je weer ongi wordt! Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar kan wel. Ik zou het nog even afwachten als ik jou was! Succes ermee!

Groetjes Stef

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct