Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie nog meer vandaag NOD

• Auteur

Zijn er nog meer dames die vandaag hun NOD hebben?

Ik wel dus.
    Nog nix te zien…

x Mamaloe

#2896041 Quote

hoi,

ik heb ook vandaag mijn NOD (ongeveer)
    spannend!! nog geen RD te zien….
    wel misselijk, moe, hoge temp, zere borsten…maar goed…heb me in de afgelopen 9 maanden al vaker zwanger gepraat…morgenochtend toch maar een test…

groetjes Espritxx

#2896044 Quote

hoi hoi dames,
    ben hier net voor het eerst.
    wel spannend allemaal hoor jullie verhalen.
    ben heel erg benieuwd hoeveel jullie er mee bezig zijn.
    moest de 7e al ongi worden maar nog niks gezien.
    jullie trouwens allemaal heeel veel succes!!

gr shirley

#2896136 Quote

hai, hai,

Ik had zaterdag mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) Maar dit is mijn eerste ongi na de pilstop, dus het kan nog wel ff uitblijven…
    Suc6 allemaal…

xx Es

#2896148 Quote

Gister nix gebeurt, vandaag ook nog niet, maar wel buikkrampen.
    Nega getest vanmorgen.

helaas…

#2896215 Quote

Hoi, ben nieuw hier!  
    Moet gewoon even met mensen praten. Niemand in mijn omgeving mag nl. weten dat ik zwanger wil worden hihi!
    Had eigenlijk zaterdag ongesteld moeten worden..Niets gebeurd! Zondagochtend testje gedaan…Neg..  12 mei voor het laatst ongesteld geworden en met de pil gestopt dus kan zijn dat mijn cyclus langer is dan 28 dagen of dat deze door alle spanningen later komt haha! Nooit geweten dat dit zo spannend  kon zijn!!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896287 Quote

Hoi meiden,
    Ook ik heb vandaag me nod-dag,dit is de eerste keer na de pil,dus de mogelijkheid is er dat het wat langer kan duuren voor het op gang komt,en ik slikte hem altijd 2 maanden door dus denk dat het bij mij wel een rommeltje is.
    Ja ik voel van alles,maar nog geen ongi te bekennen,of gevoel dat het er aan komt.
    ook al weet ik bijnga zeker dat het niet in een keer raak is ,het blijft spannend.
    Ik wil woensdag gaan testen,als ik zolang kan wachten.

#2896292 Quote

BAH! Ren de hele dag al naar de wc en nog nix te bekennen…

#2896371 Quote

Mmh… zou ik dan toch te vroeg hebben getest?
    Nog geen RD te zien.

Hoe zit dat eigenlijk, ben je echt exact 14 dagen na je ei jump ongi?

Gr. mamaloe

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct