Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Waarom wil het niet lukken???

• Auteur

Hoi meiden,

Daar ben ik weer even! Afstand nemen is toch wel erg lastig 🙂
    Wij vragen ons echt af waarom het zwanger worden zo lang duurd we zitten nu in ronde 15. In het ziekenhuis zijn alle testen gedaan en was allemaal positief maar waarom duurd het dan zo lang???? We worden er gek van.

Op het moment zijn er weer allemaal kennisen zwanger en dat doet verdomd veel pijn. Ben natuurlijk wel heel erg blij voor hun maar ik wil het ook zo graag.
    En dan krijg je ook nog zo'n vraag "en willen jullie al"??? of is het voor jullie nog geen tijd? Echt heel verdrietig word ik daar van.

Nog een probleem mijn broer heeft een bedrijfje op gezet en heeft dat de naam gegeven hoe wij ons hopelijk toekomstige zoontje  willn noemen. Nou moeten we weer een nieuwe naam zoeken

Zo ik heb weer even mijn hart gelucht. Fijn dat je hier lekker van je af kunt schrijven.

Liefs Bontrie

#2896033 Quote

Hee Bontrie,

Vervelend zeg, alle testen positief behalve die zwangerschapstest. Geen idee waarom het zo lang duurt, maar ik hoop toch voor je dat het snel raak is. We duimen voor jullie!

groetjes,
    Dionne

#2896035 Quote

Lieve Bontrie,

Ik weet hoe je je voelt. Wij zijn al 15 maanden bezig en ook nog steeds geen resultaat. Heel naar! En ook ken ik de pijn en de teleurstellig die je voelt als iemand je weer vertelt over een nieuwe zwangerschap. Heel leuk hoor! Maar wij willen ook!
    En hoe zet je het van je af? Tja……. hoe doe je dat na al die tijd? Ik weet ook het antwoord niet.
    Lieve meid, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en ik hoop dat we allebeid gewoon snel zwanger gaan worden.

xx
    Dile

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct