Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kort samen

• Auteur

hoi meiden,

ik en mijn vriend zijn pas 3 mnd bij elkaar
    en zijn al een maand gestopt met de pil(nog niet zwanger jammer genoeg)
    zijn er nog meer mijden die nog niet zo lang samen zijn en toch al zijn gestopt met de pil?

liefs shirley

#2896078 Quote

hallo,
    mei 2001 elkaar ontmoet, aug. 2001 samen wonen, dec. 2001 zwanger, mei 2002 getrouwd, augustus 2002 jippie een dochter isis en afgelopen maart bevallen van een zoon en we zijn ontzettend gelukkig.
    heel veel geluk met elkaar. Groet van Knof

#2896083 Quote

Hoi,

Als jullie er klaar voor zijn met z'n tweeen, zou ik zeggen ga ervoor!
    Wonen jullie al wel samen dan?

Succes Linda, zwanger van nr 2

#2896086 Quote

hoi,

we zijn op zoek naar een koop woning.
    we wonen nog niet samen maar als ik zwanger blijk te zijn komt hij bij mij wonen.
    we wonen nog niet samen omdat mijn vrienden ik ver uit elkaar wonen en ook daar allebei ons werk hebben. maar we zijn druk op zoek naar een leuk huis.

gr shirley

#2896088 Quote

hoi linda,

was je trouwens snel zwanger van je kids?
    en heb je nog goede tips?

veel succes met je zwangerschap

liefs shirley

#2896094 Quote

Hoi Shirley,

Ik was bij de 1e in de 2e ronde zwanger en van de 2e in de 1e ronde (we waren niet eens echt serieus bezig voor een 2e).
    Mijn zoon Nigel is nu 15 maanden en ik ben 7 december uitgerekend van nr 2.
    Tips?   Euhm……
    Ik weet niet of het geholpen heeft maar ik deed altijd een kussen onder mijn billen na de "daad" zodat het zaad goed naar binnen kon, haha.
    Verder zoals iedereen zegt, niet teveel mee bezig zijn, maar dat kon ik ook nbiet hoor. Als je voor jezelf hebt gezegd nu gaan we ervoor dan wil je ook meteen.

Heel veel succes, ook met het vinden van een leuk huis, Groetjes Linda

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896276 Quote

Hallo Shirley,

Mijn vriend en ik zijn nu bijna een jaar samen in augustus en zijn toen in november   gestopt met de pil. We zitten in de 8e ronde en ik moet mijn NOD de 20e juni krijgen. Ik hoop dat het deze keer raak is! En als het goed voelt tussen jullie dan moet je er gewoon voor gaan! Doen wij ook !
    Liefs Yvonne

#2896323 Quote

zo ik ben dus ook niet de enige zie ik! mijn vriend en ik zijn bijna 9maand samen en wonen sinds 2en half maand samen en ben ook net gestopt met de pil! ik ben wel bang om de reacties van anderen, dat ze zeggen: goh wat snel al!! maargoed daar moet je je dus niks van aantrekken. gewoon doen wat goed voelt!

#2896328 Quote

nou ik zou er niks van aan trekken als ik jou was wij zijn   pas 3 maanden samen en ik ben al een maand gestopt met de pil dus…
    ga gewoon lekker verder met klussen.
    en heel veel succes
    gr shirley

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct