Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

waar of niet waar.

• Auteur

Hallo iedereen,

Ben pas 2 maanden gestopt met de pil En ik verwacht zelf dat ik ongeveer een half jaar nodig heb om zwanger te worden.
    Maar……………
    Heb diverse personen in de familie zitten die heilig en waarzeggen en tarrotkaarten en dat soort dingen geloven.
    Nu is pas zo'n avond geweest met een waarzegster. En mijn moeder wilde heel graag weten als ze in het najaar oma zou worden.
    (In de jaarhoroscoop stond bij mijn ouders en mijn vriend en mij dat er in de loop van 2007 een gezinsuitbreiding zou komen)
    Maar nu zegt dat vrouwtje dat als ik 31 jaar ben dat mijn moeder oma zou worden.
    Ben zelf nu bijna 27.
    Voor dat ik dit had gehoord wist ik niet als ik in dit allemaal wel geloof, vond het wel altijd interessant. Maar trok me er verder niets van aan.
    Sinds dat ik dit weet ben ik mezelf helemaal gek aan het maken.
    Wat als…..

Ik hoop toch dat ik niet nog 4 jaar nodig heb voor ik zo'n klein hummelke in de armen mag nemen.
    Hoe denken jullie hierover???

veel liefs gizzymo

#2896060 Quote

hoi,

ik zou er niet zo in geloven!!!
    gewoon veel oefenen, dan komt het best goed. ben nu ook pas 1 maand gestopt met de pil. en niet te veel over na denken.

succes gr shirley

#2896062 Quote

Hai Gizzymo,

ik zelf geloof niet in dat soort dingen/personen. Een kindje krijgen is een wonder, eigenlijk moet je gewoon onwijs veel mazzel hebben dat alles goed gaat en werkt. Ik geloof niet dat een waarzegster/tarotkaartenlegger precies weet hoe en wat…

Ik persoonlijk geloof in God: als het in Zijn plannen ligt, raken mijn man en ik zwanger. Zijn Zijn plannen anders, dan niet (hoe moeilijk ook).

Sterkte en laat je niet gek maken!

Ukkie26

(PS: met deze reactie wil ik NIET aangeven dat mensen niet in tarot mogen/kunnen geloven, het is alleen niet mijn geloof)

#2896064 Quote

Thanks voor jullie snelle reactie.
    Mijn vriend gelooft er ook helemaal niet in.
    Hij zegt ik maak mijn toekomst zelf en zelf had ik voor dit ook zoiets van ja zal wel.
    Maar toen het ineens over mijzelf ging schrok ik wel even en dacht er toch wel wat dieper over na.
    Maar ik wil het niet geloven.
    Wil mijn moeder fijn snel zeggen dat ze oma wordt. Dus lekker veel klussen. ha ha.
    Succes allemaal.

grzzzz gizzymo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct