Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwangerschapstesten

• Auteur

Hallo ladies,

even nog snel een vraagie.
    Op welke site kun je goedkoop goede zwangerschapstesten krijgen?
    En welke je al een paar dagen voor je NOD kunt testen?
    Heb er al verschillende via google gevonden, maar weet niet welke goed is.
    Had van ovi.nl en sensitest.nl
    Maar heb ook vaker de naam mat-care gehoord, op welke site kun je die krijgen?
    En weet iemand als die ook discreet verzonden worden? Hoeveel tijd er overheen gaat voor je ze hebt?

Thanks groetjes gizzymo

#2896070 Quote

Hi G,

Volgens mij zijn die testen allemaal wel prima. Het gaat erom wat jou het meeste aanspreekt denk ik. Digitaal schijnt makkelijk af te lezen te zijn. Sommige moet er gewoon 'iets' verschijnen (streepje of stipje) anderen moet er juist iets  extra komen 'streepje of min moet een plusje' worden. Ik kan me voorstellen dat je een persoonlijke voorkeur hebt/krijgt. Ik zou zeggen, heb 2 soorten in huis. Kan je bij twijfel als je behoefte nog eens op een andere manier  testen 😉

Financieel is het misschien beter online te kopen (vaak ook verzendkosten…), maar huismerk van drogisten zijn ook niet zo prijzig…

Succes!
    Nicky

#2896079 Quote

Hallo Gizzymo,

Ik heb tot nu toe de testen van matcare en sensitest gebruikt.
    Je kunt ze makkelijk bestellen via internet en krijgt ze binnen een paar dagen discreet (in een witte zak met je adres erop) toegestuurd.
    Het zijn duidelijke testen met CE-keurmerk.
    Helaas heb ik tot nu toe nog niet positief mogen testen, maar dit lag niet aan de test natuurlijk.

Suc6 ermee,

Oh ja, de adressen zijn http://www.matcare.nl en http://www.sensitest.nl

Liefs,

Twinkel3

#2896119 Quote

Hoi,
    ik had ze  van ovutest en die waren ook heel goed en discreet.
    gr lisette 3maanden zwanger

#2896132 Quote

Hoi,

Ik gebruik de testen van Sensites, erg goed en niet duur. Heb helaas ook nog niet positief mogen testen maar wie weet deze maand…

Succes met zwanger worden!

Groetjes Evelien

#2896133 Quote

Hai Evelien,

Bedankt voor de tip! Heb er direct 3 online besteld…. Thanks!

Goetjes, Esther

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct