Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

meer meiden pas gestopt?

• Auteur

meer mensen pas gestopt met de pil?
    ben heel erg benieuwd.

liefs shirley

#2896093 Quote

Heey,

Ik ben 23 mei gestopt met de pil…

Wanneer ben jij gestopt dan?
    En wanneer gaan je voor het echie?!

Liefs, Maaike

#2896153 Quote

hoi ik ben 6 mie gestopt als ik het zo goed heb heb de kalender niet bij de hand, maar ik heb mijn eerste ongi gehad na een cyclus van 24 dagen en dit is dus ronde twee en had als ik het goed heb gister mijn ei dus flink geklust!!!groetjes ben benieuwd hoe het bij jullie gaat

#2896158 Quote

hey shirley,

ben ook net gestopt met de pil 2 juni, 4 juni "ongi" geworden. ik ga nu voor de 1e ronde, 1e kindje vind het allemaal best wel spannend!
    wij beginnen gelijk en   wachten niet eerst een ronde af.
    hoe lang ben jij al gestopt met de pil?

liefs san

#2896159 Quote

hey shirley,

ben ook net gestopt met de pil  1 juni, 4 juni "ongi" geworden. ik ga nu voor de 1e ronde, 1e kindje vind het allemaal best wel spannend!

liefs san

#2896160 Quote

nou had 13 mei weer moeten beginnen met de pil maar niet meer aan begonnen.
    zou de 7e ongi moeten worden maar nog niks gezien wel telkens een beetje krampen.
    maar natuurlijk flink geklust

gr shirley

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896161 Quote

sorry dat was 2 keer

#2896163 Quote
    quote: sannepanny reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 10:35:32'));

hey shirley,

ben ook net gestopt met de pil  1 juni, 4 juni "ongi" geworden. ik ga nu voor de 1e ronde, 1e kindje vind het allemaal best wel spannend!

liefs san

hoi sannepanny,
    wij zij 13 mei gestopt met de pil en ook meteen aan de slag gegaan.
    zou niet weten waarom nog te wachten, de meeste zijn toch niet meteen de eerste keer zwanger dus… had normaal gesproken met een cyclus van 28 dagen 7 juni ongi moeten worden maar nog niks te bekennen wel een beetje krampen dus we zien wel.
    veel succes
    gr shirley

#2896164 Quote

Leuk om te lezen dat er zoveel meiden voor het eggie gaan deze maand!!
    Ook ben vorige maand gestopt (net als Shirley) en hopenlijk worden we snel zwanger…
    We houden elkaar op de hoogte!
    xx Es

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct