Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pijnlijke tepels..

• Auteur

Haay meiden,

Ik heb sinds een aantal dagen last van pijnlijke tepels, super gevoelig!
    Als ik onder de douche sta en er komt een straaltje water overheen is dit echt super pijnlijk!!!

Mijn vriend en ik hebben vorige week 1 x zonder condooms gevreeën, zou het kunnen zijn dat het door een eventuele zwangerschap komt?
    Of zou het met het ontpillen te maken hebben!?Ben 23 mei gestopt met de pil..

Nou hoop een reactie terug te krijgen!
    Liefs, Maaike

#2896123 Quote

hoi maaike,

ik ben nu een maand gestopt met de pil en ik heb er ook last van.
    maar heb vaak gehoord en gelezen dat het met het ontpillen te maken kan hebben.
    dus we wachten maar af.
    veel succes
    liefs shirley

#2896131 Quote

Hey Shirley,

Ik heb precies hetzelfde!! Ben ook afgelopen maand (9 mei) gestopt met de pil… Ik kan helemaal niets aan mijn tepels hebben en onder de douche voel ik ze het ergste.. Als ik het zo hoor dan hebben veel meiden die net gestopt zijn met de pil er last van! Ik moet zeggen, ik had gister ongesteld meoten worden (als ik een cyclus van 28 dagen aan zou houden) maar er is nog steeds niets!
    Vorige week had ik ook veel last van duizelighied en oe, maar dat is nu wel over… Alle kwalltjes zullen dus denk ik toch wel komen door het ontpillen, haha…

xx Es

#2896239 Quote

hoi hoi, ik heb precies hetzelfde, ik kan wel door de grond heen zakken als ik me stoot of zo, en ik ben al 2,5 jaar geleden gestopt met de pil   dus daar kan het niet meer aan liggen, maar inderdaad het kan door het ontpillen komen, had ik in het begin ook,
    ik moet ongeveer morgen ong worden, ik hoop het niet natuurlijk,
    ik hoop voor iedereen dat we snel zwanger mogen worden,
    xxx wendy

#2896299 Quote

grrr

ben ik dan de enige die geen last heeft van gevoelige tepels
    ben namelijk ook 23 mei gestopt maar heb echt nergens last van hoor.
    heb alleen een meer honger gevoel hebben jullie hier ook last van

#2896305 Quote

Hey Patricia!

Nou ik heb er ook geen last van hoor!! Dus je bent niet de enige. Ik ben 22 maart gestopt met de pil en heb er eigenlijk ook toen geen last van gehad. Ik heb alleen maar last van steekjes in mijn onderbuik en rug. Vorige ronde had ik mezelf al helemaal zwanger gepraat met al die kwaaltjes, maar helaas!!!! We gaan nu op naar de tweede ronde, hopen dat het raak is!
    Veel succes!

Gr Terremoto

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896310 Quote

hej terremo (of iets)

ja dat in mn buik heb ik ook wel last van vooral laatste week ook met de s*x heb ik er last van is dat normaal of niet?

groetjes

#2896311 Quote

Hey,

Terremoto is het, haha!! Ik weet niet of het vreemd is, is het niet zo dat je vriend/man te diep in je gaat? Want dan heb ik ook altijd last van mijn buik. Wat zitten we toch ook vreemd in elkaar he?? Zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden? Ikke ben 22 maart gestopt met de pil, we gaan nu voor de tweede ronde!

Gr Terremoto

#2896349 Quote

hoi terrento (ben de naam nu al weer kwijt)

ja wij zijn bezig van af ongeveer 30mei ben namelijk 23mei gestopt met de pil dus ja
    ff afwachten he   

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct