Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Even voorstellen.

• Auteur

Hallo Meiden,

Ik heb al een maand mee gelezen en dacht nu registreer ik me ook maar om mee te babbelen. 😀
    Ook ik en me vriend zijn bezig om zwanger te worden.
    We zijn 1,5jaar bij elkaar en wonen samen.
    Vorige week  was onze 2e ronde voor het eerste kindje en nu afwachten op me NOD!
    Dat we besloten om zwanger te worden had ik zoiets,ach ook al duurt het een jaar of langer.Het maakt niet uit.Maar nu ik de pil niet meer slik,wil ik het eigenlijk liever vandaag als morgen haha.En echt een hoop vriendinnen in me omgeving zijn nu zwanger.En die zijn ook heel snel zwanger geraakt.En soms kan ik me best gek maken dat het bij ons lang gaat duren.Maar goed niet te veel mee bezig zijn he ;-)En dat vind ik erg moeilijk hihi.Groetjes Nathasja en veel succes voor iedereen!

#2896138 Quote

Hai Nataschja,

Welkom op dit forum… Ik voel een beetje hetzelfde als jij, net gestopt met de pil en eigenlijk is zwanger worden over een half jaar/jaar ook prima, maar nu ik dan toch gestopt ben wil ik wel het liefst direct zwanger worden!
    Ach, we zien wel……..
    Heel veel succes!

Groetjes, Esther

#2896141 Quote

hoi meiden,

nou hier nog een die er zo over denkt.
    ook net pas een maand gestopt en moest de 7e ongi worden maar nog niks te bespeuren, we wachten wel af.
    ben benieuwd hoe het bij jullie op dit moment verloopt!

liefs shirley

#2896244 Quote

Hey meiden,
    Ik ben eind April gestopt met de pil en dus 1x al me menstruatie gehad.
    We zijn gelijk na de pil begonnen.Nu dus weer net me vruchtbare tijd gehad en weer afwachten tot 20 of 22 Juni.23 Juni ben ik jarig,zou wel een erg mooi kado zijn!Ik denk als ik dan ook nog geen menstruatie heb gehad maar test op me verjaardag.Ik las ook ergens dat iemand al voor zijn NODdag had getest.De eerste ronde heb ik me allerlei verschijnselen aangepraat,daar heb ik nu gelukkig geen last van.Hebben jullie hier last van dat je denkt bij elk pijntje/dingetje zwanger te zijn?Pff ik moet er niet zo mee bezig zijn en dacht ook dat ik dat niet zou zijn.Maar onbewust doe ik dat toch!Hoe oud zijn jullie?Gr.Nathasja.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct