Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

xxxesther?

• Auteur

hoi esther,

zou het leuk vinden om een beetje te horen hoe het met jou allemaal gaat,
    ik had namelijk voor de eerste keer na het stoppen van de pil donderdag de 7e ongi moeten worden maar ook nog niks te bekennen.
    ben benieuwd wat jij nu voelt en er allemaal voor doet om zwanger te raken.

liefs shirley

#2896146 Quote

hoi hoi,

]nee wij doen er ook nog niks voor hoor,
    weet eigenlijk niet eens wanneer mijn eisprong is omdat ik na het stoppen nog niet ongi ben geworden.
    we zijn na dat ik de laatste keer ongi ben geweest niet meer aan de pil begonnen!
    hebben jullie al een test gedaan wij nog niet maar zat er wel over na te denken. maar als je er eenmaal aan begint dan maak je jezelf gek geloof ik.
    maar wat kosten die testen van jou dan?

liefs shirley

#2896147 Quote

Heeey,
    Ik moest net 8,29 afrekenen voor 3 testen incl. verzendkosten… Ja ik heb vorige week eet test gedaan omdat ik me zooo verschrikkelijk k** voelde en mijn vriendin zei (zij is trouwens arts) dat het hormoon direct in je lichaam aanwezig was als je zwanger zou zijn.. Maar we hadden er ff niet aangedacht dat die tests dat dan nog niet kunnen herkennen.. Nu wacht ik gewoon nog ff rustig af.. Mocht ik vrijdag nog niet onegsteld zijn geworden dan gooi ik er een testje tegenaan!
    Maar hoe voel jij je dan?
    Wij hebben wel flink geklust tijdens de vruchtbare dagen (zo rond dag 14 na de laatste dag van mijn ongi)
    We zullen zien……..
    xx Esther

#2896150 Quote

hoi,

ja tuurlijk hebben wij ons best gedaan rond die tijd maar ja je weet het toch nooit precies.
    ik heb nu wel last van krampen in mijn onder buik maar nog niks te bekennen.
    toen ik aan de pil was en ik voelde dit 1 keer dan was ik meteen binnne   een half uur ongi en nu begon het vrijdag een beetje zaterdag niks en gister weer maar nu weet ik het niet zo goed.wel last van pijnlijke tepels maar dat blijken er wel meerdere te hebben dus. maar hoorde wel van iemand dat ze ook pijn had maar toch zwanger was maar ja dat zou wel heel zelden zijn dat iemand dat heeft als ze zwanger is. ach ik weet het eigenlijk ook allemaal niet.
    maar hoe voel jij je?
    zit te denken om meteen zon ovulatie test te doen maar die kunje volgens mij maar 1x gebruiken en als je dat een week achter elkaar doet nou dan gaat het uje wat kosten zeg

xx shir

#2896151 Quote

Hey,
    Ik voel me nu eigenlijk heel erg goed, daarom denk ik ook dat ik niet zwanger ben! haha…
    Ik weet niet eens precies waar ovulatietesten goed voor zijn! Dus ik begin er ook nog niet aan, mocht ik over een half jaar nog niet zwanger zijn, dan ga ik wel eens verder kijken!
    Maar wat doe jij met borrels, ik heb dit weekdn nauwelijks een wijntje aangeraakt voor het geval ik wel zwanger zou zijn, maar misschien is dit te overdreven… Ik zal er eens een discussie op openen.. Eens horen wat de rest vindt!
    Hey, laten we elkaar op de hoogte houden…
    xx Esther

#2896156 Quote

nou ze zeggen dat het beter is om niet te doen.
    net zoals met het roken.
    mijn vriend is gister ook eindelijk gestopt met roken(kijken voor hoe lang)
    want ze zeggen ook dat alcohol en   sigaretten  gebruikt ( ook bij een man)
      dat het dan langer duurt voor je zwanger raakt en dat het zaad er minder van word

maar welke testen heb jij gekocht en hoe lang duurt het voor dat je ze thuis hebt?

xx shir

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896162 Quote

Hey,
    Ik heb er 3 gekocht (zwangerschapstest midstream)  via sensitest.nl, voor 8,29 (incl verzendkosten) Ze zijn direct leverbaar en je kunt betalen via Ideal, dus…..
    Ik wacht wel tot ik ze thuis heb, in de tussentijd heb ik nog wel een Etos-testje thuis liggen, dus….
    Ik doe het gewoon rustig aan met mijn wijntje, af en toe eentje vind ik prima maar niet overmatig!
    Wij roken trouwens allebei niet, dus dat is super….

Aaaah, misschien zijn we wel zwanger, dat zou toch wat zijn??
    Jij nog eerder dan ik, je bent al 2 dagen langer overtijd!

xx Es

#2896167 Quote

ach ja ik reken er maar niet op hoor zoveel meiden zeggen dat ze al een cyclus hebben van 48 dagen en meer dus dan zou dat van ons wel mee vallen.

misschien kunnen we allebei vrijdag ochtend ff een test doen!! lache

als we natuurlijk nog niet ongi zijn geworden he.

en na het klussen handstand tegen de muur dat helpt  nee grapje

xx shir

#2896169 Quote

hahahaha
    Laten we dat doen ja, als we vrijdagmorgen allebei nog niet ongesteld zijn dan doen we een test!!!
    Ik ben vrijdag toch lekker vrij, want ik heb vorige week 6 dagen gewerkt, dus……
    Ik moetzo ook weer werken, bleeeeh helemaal geen zin in, veel te gezellig hier!!
    Nou, we horen van elkaar!!

Dikke kus, Es

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct