Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

beetje depri

• Auteur

he meiden
    voel me vandaag echt depri
    ik heb een zoontje van 19 maanden en weet dat ik me daar erg gelukkig mee mag prijzen maar toch
    de laatste tijd krijg ik de hele tijd de vraag van bekende maar ook onbekende is het nog geen tijd voor nummer 2 om gek van te worden.
    ben vanacht weer ongi geworden.
    ik weet dat ik nog niet mag klagen we zijn nu vanaf november bezig voor de 2de en heb ik januari een vroege miskraam gehad maar het was bij mij alle 2 de keren in de 2de maand al raak (heel veel geluk gehad)
    2 vriendinnen van mij en ik hadden voor de gein gezegd dat we lekker met z'n   3en tegelijk zouden zwangereren maar ja   de een in de eerste maand weer zwanger en de 2de in de 2de maand dus binnen nu en 2 weken word de eerste geboren en over 6 weken de tweede ik had toch stiekem gehoopt dat ik zwaner zou zijn voor de kleine van hun werden geboren maar helaas
    sorry voo het gezeur maar moest het gewoon even kwijt

groetjes nicole

#2896144 Quote

Hey,
    Echt vervelend voor je, helemaal nu je 2 vriendinnen wel zo snel zwanger werden! Maar 19 maanden valt toch nog wel mee… Waarom zouden anderen zich er mee bemoeien! Dat snap ik echt niet hoor, ik heb in mijn omgeving zoveel vrienden die een paar jaar bezig waren voor ze zwanger raakte, dus het gaat niet allemaal zo vanzelfsprekend als de meeste denken!
    Ik hoop voor je dat het snel lukt! Wees er maar niet te veel mee bezig, want van stress wordt het ook niet beter..
    Heel   veel suc6!

Groetjes, Esther

#2896145 Quote

Hoi!

heel begrijpelijk dat je je zo voelt hoor! mijn beste vriendin en ik zijn (achteraf achtergekomen) dat we beide ongeveer om dezelfde tijd zijn gestopt met de pil. Bij hun was het meteen raak en hun kindje is nu alweer ruim 4 maanden…. Wij proberen nog steeds om zwanger te raken! We gaan woensdag voor het eerst naar de Gynaecoloog.

Dit doet mijn soms ook pijn en het is echt niet eerlijk verdeeld in de wereld! Maar dan zie ik dat kleine hummeltje van hun denk ik maar dat onze tijd ook nog komt en dat gaat het wel weer….. succes verder!

Imme xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct