Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wannabe moeder

• Auteur

Hey Allemaal!!

Dit is mijn eerste berichtje op het forum! Ik wil even vertellen dat ik vandaag begin met het slikken van foliumzuur, want ik wil graag zwanger worden….

Eind Juli gaan mijn vriend en ik trouwen, en daarna lekker 3 weken op vakantie, maar we hebben samen een grote kinderwens… Dus kunnen niet wachten.
    Ik heb bewust langer van te voren gewacht, want mocht het onverwachts meteen in een keer raak zijn, dan was ik al té ver zwanger tijdens de bruiloft, en dat moeten we niet hebben he. ha ha ha….

Dus ik hoop dat alles goed gaat, en dat het gauw lukt.. hebben jullie nog tips, trucs, of gewoon iets leuks te vertellen tegen mij… ik hoor het wel meiden !!! LIEFS R_M

#2896368 Quote

pff wat een reacties allemaal ………… leuk zeg

Ik ben zo benieuwd of ik snel zwanger zal raken………

jullie nog iets meegemaakt???

#2896177 Quote

Ha ha ha, leuk dat je reageert shirley..
    Ik vind het wel allemaal spannend zeg, en zeker reacties van andere mensen om ons heen, die horen als ik zwanger ben… Ik hoop dat ik mocht het meteen aanslaan, er niet al te  ziek van wordt, anders ben ik dadelijk op de bruiloft de hele dag misselijk

Pff….. ik ben zo benieuwd… xxx   

#2896179 Quote

das spannend allemaal en dan ook nog eens trouwen,
    zijn jullie al lang samen?
    gr shirley

#2896180 Quote

spannend! ik hoop dat het snel mag lukken bij jullie
    liefs san

#2896181 Quote

In april is het 3 jaar geworden, maar het voelt alsof we al 10 jaar bij elkaar zijn, het klikt zo goed, en fijn…. Echt zo gelukkig heb ik mezelf nog nooit gevoeld

Hij vroeg me ook nog eens ten huwelijk, en toen was mijn droom helemaal compleet… ha ha…. En nou dat we over 6 weken gaan trouwen, zit ik maar te denken, hoe al te graag we een kindje van ons samen zouden willen……

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896183 Quote

spannend allemaal.
    nou ik moet nog maar ff wachten tot dat ik ten huwelijk word gevraagt.
    bij ons voelt het ook goed dus we gaan er gewoon voor
    gr shir

#2896184 Quote

wie weet, zou wel alles compleet maken, toch??

Ik lees dat je binnenkort 25 wordt, en begrijp ik het goed, dat je  nou  één keer  nadat je bent gestopt met de pil  ongesteld bent geworden?? spannend……

#2896185 Quote

goede morgen dames

nou van harte gefeliciteerd dan met je trouwdag alvast.

en heel veel succes met het wiebelen haha

maar hoe oud ben je?

en dat word dus niet drinken op je bruiloft he haha

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct