Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Derde kindje

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben suusie, 33 jaar en heb 2 kindjes van 3 jaar en 14 maanden.
    Het begint nu weer enorm te kriebelen, maar ik twijfel.
    Manlief zou ook nog wel een derde willen, maar aangezien de zwnagerschappen en bevallingen niet bepaald soepel zijn verlopen, ben ik toch een beetje bang.
    Zijn er hier dames die zich in dit verhaal herkennen?
    Ik zou graag hierover willen babbelen op het forum.

Groetjes suusie

#2896204 Quote

oeps zag dat je 33 jaar was sorry!!!!

Sandy

#2896205 Quote

ach ja het is hardstikke leuk joh,
    als jullie het willen moeten jullie het gewoon doen,
    als het uit kan natuurlijk he.
    en als je er al 2 hebt dan hoef je niet bang te zijn of het voor een 3e wel lukt toch?
    wij moeten nog maar eens wachten of onze eerste wel wilt komen hihi

succes gr shirley

#2896213 Quote

Wij gaan oook voor de derde.
    Heb bij de eerste een #(*$U%$ bevalling gehad. De 2e geplande keizersnede en we zijn nu aan de klus (vanaf aug. 06) voor de derde.
    Wij hebben ook de twijfel periode gehad maar die ligt nu alweer ver achter ons.

Groetjes mamaloe

#2896218 Quote

Hoi Mamaloe,

Hoe zijn jullie tot je beslissing gekomen?

Mijn eerste bevalling is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden (nadat ik alles al gedaan had inclusief vacuum). Tijdens die zwangerschap had ik vanaf week 36 hoge bloeddruk en uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging in week 38.
    De tweede zwangerschap kreeg ik al hoge bloeddruk bij 29 weken, gelukkig zonder al te veel consequenties (wel contoles gyn en ook weer leverfunctiestoornissen).
    Een geplande keizersnede (omdat ik een te nauw bekken heb), waarbij ik veel bloed heb verloren, flinke bloeddrukdalingen heb gehad (in shock) en mijn zoontje alsnog ook met de vacuum geboren moest worden omdat ik te veel verkleefd was (na de eerste KS).
    Na deze bevalling had de gyn gezegd dat we, asl we een derde zouden willen, we daar ernstig over na moesten denken. Een volgende KS zou weer heel pittig worden volgens haar. Nu heeft ze wel gezegd dat ik eventueel onder algehele narcose kan, als het moet (ruggeprik was helaas ook niet goed gegaan, voelde echt alles!) en dat geeft me weer wel een beetje rust.
    Ik wil zo graag nog 1 keertje dat getrappel in mijn buik voelen en zo'n klein wurmpie van mezelf in mijn armen, maar heb ik er dat alles weer voor over???

#2896219 Quote
    quote: shirley1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 11:51:03'));

ach ja het is hardstikke leuk joh,
    als jullie het willen moeten jullie het gewoon doen,
    als het uit kan natuurlijk he.
    en als je er al 2 hebt dan hoef je niet bang te zijn of het voor een 3e wel lukt toch?
    wij moeten nog maar eens wachten of onze eerste wel wilt komen hihi

succes gr shirley

Dat ik zwanger kan worden is wel duidelijk ja
    Maar de rest he
    Succes hoor met jullie eerste!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896222 Quote
    quote: duits meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 11:49:40'));

oeps zag dat je 33 jaar was sorry!!!!

Sandy

Geeft niks hoor! Wordt dit jaar nog 34, dat scheelt niet veel meer met 36 he!
    Hoe is jou eerste bevalling verlopen?
    En hoe is het om op je 36ste voor nog een kindje te gaan?
    Want als we er nog voor 1tje kiezen, dan gaan we daar toch volgend jaar pas voor.
    Moet nu nog eerst even een opleiding doen voor m'n nieuwe job en die schijnt vrij pittig te zijn.
    Hoe oud is jouw eerste?

#2896231 Quote

Jeetje wat een verhaal zeg pfffffffffff!!!!

Kan me indenken dat je nog ff tijd nodig hebt ook vanwege je opleiding, maar stel dat je nu eerder zwanger zou worden??? Maar goed dat is nu nog niet aan de orde!!!

Hoop dat je zit oké komt die!!! Onze dochtertje is nu net 14wk dus we zijn er weer snel bij hoop ik!!!

Ja is een bewuste keuze ook aangezien men leeftijd, stel dat het wat langer duurt allemaal vandaar!!!

Heb een gewone bevalling ja wat is gewoon ongeveer 24 uur duurde het en uiteindelijk met vacuüm geboren en behoorlijke knip gehad auw auw, en vette aambei ook nog dus tijdje niet goed kunnen zitten!!!

Ook zwangerschap liep niet helemaal lekker eerste periode zo moe dat ik niks meer goed kon en daarna al met 16wk last van bandenpijn en de hele zwangerschap heel slecht slapen, behalve vanaf de 6de maand heel raar!!! Oh ja vanaf de 25ste week ook nog bijna bekkeinstabiliteit dus ziekte wet vanaf 31.5 week!!!!

Maar toch doe ik het graag over ondanks alles vond ik het zwanger zijn het buikje zo mooi en bijzonder!!!

Ach ja en iedere zwangerschap is anders hoop ik maar haha!!!

Nou succes hé meid en alvast een fijne verjaardag!!!

Liefs Sandy

#2896245 Quote
    quote: duits meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 13:13:26'));

Jeetje wat een verhaal zeg pfffffffffff!!!!

Kan me indenken dat je nog ff tijd nodig hebt ook vanwege je opleiding, maar stel dat je nu eerder zwanger zou worden??? Maar goed dat is nu nog niet aan de orde!!!

Hoop dat je zit oké komt die!!! Onze dochtertje is nu net 14wk dus we zijn er weer snel bij hoop ik!!!

Ja is een bewuste keuze ook aangezien men leeftijd, stel dat het wat langer duurt allemaal vandaar!!!

Heb een gewone bevalling ja wat is gewoon ongeveer 24 uur duurde het en uiteindelijk met vacuüm geboren en behoorlijke knip gehad auw auw, en vette aambei ook nog dus tijdje niet goed kunnen zitten!!!

Ook zwangerschap liep niet helemaal lekker eerste periode zo moe dat ik niks meer goed kon en daarna al met 16wk last van bandenpijn en de hele zwangerschap heel slecht slapen, behalve vanaf de 6de maand heel raar!!! Oh ja vanaf de 25ste week ook nog bijna bekkeinstabiliteit dus ziekte wet vanaf 31.5 week!!!!

Maar toch doe ik het graag over ondanks alles vond ik het zwanger zijn het buikje zo mooi en bijzonder!!!

Ach ja en iedere zwangerschap is anders hoop ik maar haha!!!

Nou succes hé meid en alvast een fijne verjaardag!!!

Liefs Sandy

Ppffff ook pittig hoor!
    En ook pittig om alweer zwnager te zijn/worden denk ik. Maar ik kan begrijpen (gezien je leeftijd) dat je er niet mee wilde wachten. Hopelijk ben je al zwanger dan he.
    Ik ben steeds goed ziek geweest, bij de eerste 20 weken (spugen) en bij de 2de 14 weken (spugen). Maar dat leven in je buik, dat is zoiets geweldigs he! Dat maakte alles voor mij weer goed. En natuurlijk het eindresultaat. Zo'n klein mooi wondertje in je armen, heerlijk.
    Mijn dochter (Fleur van 3jaar) zou nog wel een broertje of zusje erbij willen. Zij is echt een klein moedertje. Ook voor haar broertje (Jelle van 14 maanden).

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct