Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

foliumzuur echt nodig?

• Auteur

hoi meiden.

ben heel erg benieuwd of jullie het allemaal slikken.
    ben nu zelf een maand gestopt en er eigenlijk nog niet aan begonnen.

liefs shirley

#2896216 Quote

kort en krachtig: JA DIT IS NODIG! Dus netjes elke dag een pilletje slikken! Succes verder!

Imme xx

#2896217 Quote

ja dat is echt nodig ivm openruggetje en andere enge dingen.
    ze zeggen dat je eigenlijk een maand voor je stopt met de pil al moet slikken, dat er voldoende in je lichaam zit.
    Dus als ik jou was zou ik snel een potje halen

gr Eva

#2896220 Quote

bedankt meiden,

ik ga nu meteen naar de winkel.
    ben zo weer terug
      gr shirley

#2896221 Quote

Jaaaa!! Dus snel beginnen ermee!!

Hahaha, makkelijk he zo een forum!!!

Groetjes

#2896224 Quote

ja ja heel makkelijk.
    maar ik geloof dat ik nog wel tig vragen heb hihi
    maar bedankt
      gr shirley

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896236 Quote

Je hebt absoluut geen garantie dat het dan goed gaat hoor! Je kunt dan evengoed nog een kind met spina bifida krijgen. Dus als je er perongeluk wat te laat mee begonnen bent, geen zorgen! Zo erg is het nu ook weer niet.
    Zelf wist ik het niet toen ik van mijn eerste zwanger probeerde te raken, en bovendien was dat een spontaan besluit en was het in één keer raak (ik was al een half jaar van de pil). Dus pas toen ik 6 weken zwanger was, las ik het op internet. Dus toen gaan slikken, en met 10 weken mag je alweer stoppen (heeft geen zin om dan door te gaan) ben toch maar doorgegaan tot 12 weken.
    Bij mijn tweede zwangerschap (nu 33 weken) ben ik wel van te voren begonnen, maar eerlijk gezegd vergat ik het ook wel eens te slikken…
    Dus, altijd beter om het wel te doen, maar ik ga niet zo krampachtig om met wat je nu allemaal moet en niet mag enz.

#2896248 Quote

nou de pillen zijn binnen hoor!!!  
    ik hreb trouwens gewoon die van de kruitvat genomen,
    of maakt het veel uit welke je neemt?
    gr shirley

#2896251 Quote

hey shirly
    ik heb ook die van de kruidvat, werken precies hetzelfde kosten alleen wat goedkoper dan dat je ze bij de apotheek haalt.
    liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct