Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nog niet ongesteld!!!!

• Auteur

Dag meiden,

ff mijn ei kwijt. Vorige week donderdag 7 juni zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. De maand ervoor had ik een cyclus van 30 dagen en daar ging ik nu ook van uit, maar ben  tot heden (maandag 11 juni) nog steeds niet ongesteld. Heb van het weekend wel een test gedaan, maar dik negatief.

Nou hoop ik dat ik natuurlijk toch zwanger ben, maar als dat niet zo is wil ik wel heel gauw ongesteld worden. Dan weet ik waar ik aan toe ben.

groetjes

#2896253 Quote

Gek is dat he. Ik heb hetzelfde als jij…. moest 2 juni ongi worden en ben het nu nog niet…. Ik test nog steeds negatief dus ga er vanuit dat ik gewoon een lange cyclus heb deze maand!
    Sterkte

Liefs Miep

#2896263 Quote

je hoeveelste cyclus is dit dan nadat je gestopt bent? als je nog maar net gestopt bent kan het natuurlijk zo zijn dat je lichaam nog niet ontpilt is zeg maar… de eerste paar cyclussen kunnen dan onregelmatig zijn… ik hoop dat het wat anders is voor je natuurlijk!

#2896343 Quote

hoi hoi

ik ken het gevoel, ik moest ook donderdag ong. worden maar nog niets ook geen krampen die ergens op wijzen. wel zijn mijn borsten en tepels heel gevoelig en ik was vandaag erug misselijk.
    maar mijn man staat erop dat ik tot woensdag wacht met testen (een week later) dus ik weet nog niets. en wachten duurt heeeeel lang. maar ik vind het ook niet netjes om zonder hem te testen.

groetjes happydays (zie ook topic: "overtijd of gewoon lange cyclus")

we duimen voor elkaar

#2896415 Quote

Hee meiden,

Ook ik moest (als ik mijn vorige cyclus aanhield) afgelopen donderdag ongesteld worden, maar ben tot op heden niet. (zie mijn topic, kun je ook zwanger zijn zonder kwaaltjes?)

Hoe is het bij jullie? Iemand al RD gehad?

Ja Happydays mijn vriend wil ook nog wachten met testen. Zeker omdat ik geen kwaaltjes heb en hij zoiets heb van het komt wat later allemaal.
    Ik zoek dus maar zoveel mogelijk afleiding. Wat vanaf morgenavond moeilijk word want dan begint mijn vakantie al en hij moet nog een week werken, zit ik alleen 🙁

Hopelijk is bij jullie de RD nog niet verschenen en zijn die tests in de war!

Liefs

#2896556 Quote

hoi meiden,

tja weer een dag voorbij en nog steeds het zelfde. nou als er morgen middag nog niets is ga ik testen als ik terug kom uit mijn werk (mijn man is dan ook vrij). maar ben wel een beetje zenuwachtig hoor. het is allemaal toch wel erug spannend

en renneke, ga je nog iets leuks doen met je vakantie? ik moet nog 3,5 week wachten. en drie heeeele drukke weken.

groetjes happydays

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896562 Quote

Hallo Allemaal,

Volgens mij zijn die testen niet goed of zo…. Want ik had afgelopen woensdag 9-6 ongesteld moeten worden. En ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik al 2 testen gedaan en deze waren alle 2 negatief.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik tot donderdag ga wachten om nog een test te doen. Donderdag ben ik namelijk vrij. Als ik dan weer negatief is ga ik maar bellen met de huisarts misschien kan hij wel een bloed test doen om te zien of ik zwanger ben of zo.

Vinden jullie de tijd die ik wacht voordat ik de huisarts bel juist of vind je dat ik nog langer moet wachten….?

Wat mij deze maand op valt….. dat er veel vrouwen zijn die overtijd zijn maar wel een negatieve test hebben…. Misschien was het me daarvoor nooit opgevallen maar ik vind het nu wel erg vreemd.

Groetjes

#2896563 Quote

Hoi ,

Hier nog iemand die nog steeds niet ongesteld is.
    Ik ben nu 9 dagen over tijd en ik had afgelopen zaterdag eentest gedaan , maar die was negatief.
    Mijn tepels zijn gevoelig en mij borsten voelen zwaar aan.
    Ook ben ik sinds zondag overdag heel erg mosselijk.
    Eerst dacht ik , dan zal ik wel ongesteld zijn , maar nog niks.
    Ik ga vrijdag naar Disneyland Parijs en dan wil ik zaterdag een test doen.
    Dan ben ik bijna 2 weken over tijd.
    Als ik dan nog ongesteld moet worden dan snap ik het echt niet meer.
    We wachten maar af en ik zal voor jullie en.

Groetjes jessica

#2896623 Quote

Hi meiden,

Ja het valt mij ook op dat er veel meiden zijn die overtijd zijn en waarvan negatief is. Nog een reden waarom ik niet durf te testen haha.
    Maar morgenavond ga ik testen. Wel spannend hoor. Vanavond is mijn schoonvader er, anders hadden we het vandaag gedaan. Maar aangezien die hier logeert, dan morgen maar.
    Heb af en toe wel beetje buikpijn, maar ja ook dat zegt niet veel.

Ik ga volgende week naar Kreta. Wat de uitslag ook is, het zal me wel goed doen. Te spannend…. Maar mocht de test negatief zijn, laat die RD dan pleassssse voor mn vakantie komen

Ik las net ergens anders over die docu, die ga ik wel ff kijken, vind ik wel interessant.

O ja rietje, ik denk wel dat het juist is om donderdag de huisarts te bellen hoor. Juist omdat je hierdoor in spanning zit, kom je geen stap verder. En zij kunnen je meer duidelijkheid geven….

Nou meiden ik   voor jullie! Happydays jij ook veel succes morgen enne ik hoop goed nieuws te horen!

Heel veel liefs van Reneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct