Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

blaasontsteking?

• Auteur

Hallo,

ik had, geloof ik, vorige week mijn ei en moest dinsdags ontzettend vaak naar het toilet. Vanaf woensdag heb ik nogsteeds die aandrang, maar ik kan niet goed "uitplassen". Vannacht was een hel, steeds opstaan om te plassen, komen er maar drie druppels uit en toch nogsteeds die aandrang. Heb ik nu een blaasontsteking of niet. Het doet overigens geen pijn met plassen. Wil eigenlijk niet naar de HA ivm antibotica en een eventuele zwangerschap.

ps heb zelf ook al gedacht dat het van het klussen was…..kun je te veel klussen?

#2896277 Quote

Hoi wendoosje,
    Ik ben heel gevoelig voor blaasontstekingen.Voor een paar maanden geleden had ik het iedere maand.Ik voel dan ook precies wanneer ik een blaasontsteking krijg.En dan heb ik altijd pijn bij het plassen!Ik moet nu ook veel plassen en drink er weinig.Maar weet dat het geen blaasontsteking is maar maak me ook maar niet gek dat ik zwanger ben.
    Als je er geen pijn aan heb zal ik als ik jou was gewoon even je menstruatie afwachten(of niet en dan testen hihi)en dan naar de HA gaan.Gr.Nathasja.

#2896282 Quote

Bedankt voor je reactie,

ik heb als kind wel eens een blaasontsteking gehad, maar zeker de laatste 15 jaar niet meer. In de medische encyplopedie stond dat je blaasontsteking kon tegegaan door veel te drinken, dus dat doe ik dan ook maar. Er stond echter ook, dat je het kon krijgen  van veel klussen, dus daar ben ik een beetje bang voor….Als ik meer last krijg, dan moet ik wel naar de HA!!!

groetjes Wendy

#2896290 Quote

ja dat klopt idd dat je het van klussen kunt krijgen en van kou.
    Maar als je geen pijn heb zou ik niet eens aan antibiotica gaan dat is rotzooi.

#2896308 Quote

Hey Wendoosje!

Nou die eventuele blaasontsteking kan inderdaad komen van het klussen. Ik heb dat een aantal jaren geleden ook steeds gehad als ik daarvoor sex had gehad. Mijn huisarts heeft mij toen aangeraden om na de sex altijd even te plassen en natuurlijk ff de boel schoon te maken. Dat doe ik dus nu en  het gaat sinds die tijd goed! Over die antibiotica naast een eventuele zwangerschap…. Er is wel een antibiotica die wel gebruikt mag worden hoor tijdens de zwangerschap! Ik zou het ff navragen bij de arts of apotheek als ik jou was! Het is toch belangrijk dat je niet te lang met een blaasontsteking rond blijft lopen om verdere ellende te voorkomen! Water drinken is inderdaad goed, maar een vitamine c tablet van 1000mg daarbij is helemaal goed! Dit maakt je urine zuur en is dus goed tegen de bacterien! Veel succes ermee!!

Gr van Terremoto

#2896331 Quote

hier ben ik ook erg gevoelig voor en haal dan ook regelmatig een kuurtje, maar nu is mijn vraag als je meteen gaat plassen na het klussen dan vermoelijkt dat toch ook dat de zaadjes bij je ei komen of ligt dat nu aan mij??

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct