Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ziekies

• Auteur

hoi meiden,

ik heb het afgelopen weekend weinig geslapen ik spuug eigenlijk zelden het is 2 en een half jaar geleden dat ik uit mezelf heb gespuugd en zondag ochtend om zes uur werd ik misselijk wakker en moest ik heel nodig spugen ik was die dag geleik ziek en nu is het wel een beetje over toen ik 's ochtend wakker werd voordat ik moest spugen voelde ik in bed aan mijn buik en me buik stond helemaal strak ik moet over 5 dagen ongesteld worden hebben meer van jullie dit gehad en ik had vandaag ook getest want ik had weer geen geduld maar het was negatief groetjes daphne

#2896319 Quote

Hoi,
    Ik denk dat het nog veel te vroeg was om te testen. Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest, dus kan geen ervaringen met je delen. Wat ik wel weet is dat je ziek wordt van het HCG-hormoon. Datzelfde hormoon zorgt ervoor dat je zwangerschapstest positief wordt. Feitelijk gezien kan die misselijkheid nog niet veroorzaakt worden daardoor…
    Dit wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je niet zwanger bent hoor.Ik hoop echt voor jou dat je straks lekker posi mag testen!
    Ik ben zelf vaak misselijk als ik zenuwachtig of gespannen ben. Herkenbaar?

Ik duim voor je!

Liefs Anoek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct