Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

we wachten nog 1 maandje

• Auteur

Hoi meiden,

We hebben besloten om toch nog maar een maandje te wachten met zwanger raken.
    Toen ik net  zwanger van mijn dochter was( 6-7 weken), gingen we ook net op vakantie. We gingen op huwelijksreis. Ik heb er weinig van meegekregen toen. Ik had overdag geen energie om iets te doen. (TErwijl we normaal op vakantie veel willen zien van het land waar we zijn). En 's avonds om 19.00u lag ik al op bed. Lekker gezellig voor mijn man….

We gaan half juli op vakantie. Dan heb ik ook ongeveer mijn ei. Dan gaan we er helemaal voor!! Als ik me goed herinner had ik de eerste 2-3 weken niet zoveel last van vermoeidheid, dus hoop dat het deze keer ook zo is! En anders maar niet, want ik wil weer zo graag zwanger worden.

Jullie wel veel succes deze maand!!

Groetjes,
    Heartje

#2897214 Quote

Ohh wat word ik gek van mezelf. ik schreef afgelopen maandag nog met volledige zekerheid dat ik nog 1 maandje wilde wachten…

Gisteren had ik het er zo op staan om er toch maar voor te gaan, Ik heb het mijn man verteld en hij vond dat ik het zelf maar moest beslissen. het maakte voor hem niet zoveel uit.
    Dus…. gisteren   maar zonder condoom geklust.
    Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, maar gisteren begon ik al wat vochtiger en  slijmeriger  te worden (sorry voor de onsmakelijke omschrijving). Dus denk van het weekend mijn ei te hebben.
    Ik heb wel woensdag een steek in mijn zij geovoeld. zou dat ook een teken van eisprong zijn? en weet iemand of dat je dan vruchtbaar bent of een paar dagen later??

NOD verwacht ik rond 30 juni.

Eindelijk gaan we ervoor, heb   hier zo lang op gewacht!!!

Groetjes,
    Heartje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct