Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

morgen…..

• Auteur

ja morgen is de dag ik ben benieuwd als de wegblijven gaan we gelijk ff testen o, spannend…..zijn er meer die morgen hun nod hebben
    groetjes:-)

#2896381 Quote

Hier dezelfde klachten.

Wachten dus! SPANNEND!!!!

Gr. Mamaloe

#2896385 Quote

hoi hoi, ik heb ook mijn NOD vandaag als ik van een cyclus uit ga van 28 dagen, maar het kan ook nog 31 dagen worden dus ik wacht zeker tot vrijdag met testen,
    ik heb wel allerlei rare verschijnselen??
    zoals: pijnlijke tepels , moe veel slapen, afscheiding, ontzettend veel plassen, maar ja je weet maar nooit he dit allemaal kan ook bij een ong horen die er aan komt!!
    we wachten maar gewoon af meer kunnen we niet doen,
    iedereen heel veel succes,met afwachten, ik hoop dat we allemaal een mooi bericht hier neer kunnen zetten,
    ik zit in ronde?? ben sinds januari 2005 gestopt met de pil ,en nog steeds bezig!
    maar alles komt goed,( zeggen ze)
    xxx wendy

#2896390 Quote

Heel veel succes meiden! ik ga voor jullie duimen! Hoop snel positieve berichten van jullie hier te lezen!

Imme xx

#2896437 Quote

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,het is raak o ik ben zo blij   ik ga nou voor jullie duimen spannend
    groetjes:-)

#2896440 Quote

meis wat geweldig! gefeliciteerd! hoeveelste ronde was het raak??
    geniet ervan!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896443 Quote

Gefeliciteerd!!!!
    Ga er lekker van genieten!!!

Liefs yvonne

#2896448 Quote
    quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 12:11:00'));

meis wat geweldig! gefeliciteerd! hoeveelste ronde was het raak??
    geniet ervan!

ronde 8 ,maar het leukste is dat mij was verspeld je zwangerschap hebt met een 8 te maken ,ik hoopte ronde 8 en dit is het nou ook geworden hihi

#2896462 Quote

Lil1982 Gefeliciteerd meis! Je wachten is beloond!!! Geniet er lekker van en hoop dat je een fijne zwangerscahp zal hebben!!
    En hoe gaat het hier met de rest??
    Ik heb wel krampen, maar nog geen Rd's te zien.. borsten zijn ook nog pijnlijk gister en gisternacht moest ik erg vaak naar de wc nu niet meer.. dus ze zullen wel komen vandaag denk ik!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct