Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

exact 14 dagen na ei jump nod?

• Auteur

Hoe zit dat eigenlijk, als je de exacte datum van je eisprong hebt, ben je nou dan precies 14 dagen later ongesteld?
    Ik weet de datum n.l. zeker maar ben nog steeds niet ongi en dat had dan gisteren moeten zijn.

Gr. Mamaloe

#2896378 Quote

Zoals ik het gelezen heb in het boek van Mariel Croon, is je NOD ongeveer 2 weken na je eisprong, met een speling van 1 a 2 dagen ervoor en erna…. dus als je morgen nog niet ongi word, zou ik morgen of overmorgen even gaan testen!

#2896380 Quote

Ik zit nu op dag 16 en nog geen RD te zien.
    Wel een beetje kramp gevoel in mn buik maar verder niet.
    Mag evt. bloed prikken als het niet doorzet.

Wacht nog even af.

Bedankt voor je reactie.

x Mamaloe

#2896387 Quote
    quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 09:13:46'));

Ik zit nu op dag 16 en nog geen RD te zien.
    Wel een beetje kramp gevoel in mn buik maar verder niet.
    Mag evt. bloed prikken als het niet doorzet.

Wacht nog even af.

Bedankt voor je reactie.

x Mamaloe

Bloedprikken bij de HA bedoel je? Om te kijken of je zwanger bent?

#2896393 Quote

Nee in het ziekenhuis. Loop al bij de gyn dus een belletje was zo gepleegd.
    Mocht langskomen om te prikken. Doen ze daar nooit moeilijk over.
    Kijk nog even of ik dat vandaag of morgen ga doen. Heb van de ene kant zoiets van doe morgen maar. Stel dat ze nog wel komen vandaag.
    Mijn CB test van gisteren was negatief maar dat had ik bij onze andere kids ook.
    Kon pas laat testen voordat er een +je streepje of stipje verscheen.

Gr. Mamaloe

#2896395 Quote
    quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 09:34:06'));

Nee in het ziekenhuis. Loop al bij de gyn dus een belletje was zo gepleegd.
    Mocht langskomen om te prikken. Doen ze daar nooit moeilijk over.
    Kijk nog even of ik dat vandaag of morgen ga doen. Heb van de ene kant zoiets van doe morgen maar. Stel dat ze nog wel komen vandaag.
    Mijn CB test van gisteren was negatief maar dat had ik bij onze andere kids ook.
    Kon pas laat testen voordat er een +je streepje of stipje verscheen.

Gr. Mamaloe

ow oke, dat wist ik nog niet dat je bij de gyn liep, is dat ivm je 2 miskramen of zijn jullie al lang bezig?
    Hoop voor je dat je positief test bij de ha!!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896396 Quote

owja ik zou vandaag gaan hoor, dan weet je t in ieder geval toch?! anders moet je nog een dag en een nacht wachten!

#2896397 Quote
    quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 09:38:58'));

owja ik zou vandaag gaan hoor, dan weet je t in ieder geval toch?! anders moet je nog een dag en een nacht wachten!

Het is al niet meer nodig. Ben zonet al ongesteld geworden.
    SHIT!!

Nou ja, dan kun je idd dus prima pas 16 dagen na je eisprong ongesteld worden.
    Dat blijkt maar weer.

Mamaloe

#2896401 Quote

he wat rot voor je….
    hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct